تا شفافیت نباشد بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها از بین نخواهند رفت/ رئیس جمهور بعدی باید اجرای قانون را بلد باشد
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
شناسه : 5066
33
دکتر عبدالرضا عزیزی : نماینده سابق مجلس گفت: رئیس جمهور بعدی کار سختی در خصوص مدیریت کشور دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: امروز مشکلات زیادی کشور را فرا گرفته؛ معیشت مردم موضوع مهمی است که باید دولت آینده توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد و اقدامات ویژه‌ای در این راستا انجام دهد.

عزیزی افزود: موضوع بعدی مطرح شدن طرح شفافیت است که به نظر می‌رسد تا در کشور نباشد، بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها از بین نخواهد رفت؛ جلوگیری از فساد و رانت‌خواری و ارائه مدیریت خوب و قابل قبول دیگر برنامه‌هایی است که رئیس جمهور آینده باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهد.

او ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که رئیس جمهور آینده باید بررسی کند موضوعات تعامل با جهان و حل مشکلات مربوط به تورم است، چون مدیریت حجم زیاد نقدینگی در کشور کار سختی است. رئیس جمهور بعدی باید کسی باشد که قانون و اجرا بلد و با اجتماع آشنا باشد تا بتواند به کمک مردم و مسئولین بر مشکلات غلبه کند.

عزیزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب در صحبت هایشان بارها اشاره کرده‌اند که ما به جز رژیم صهیونیستی با هیچ کشوری دشمنی نداریم، به همین خاطر اگر قرار باشد مذاکره‌ای صورت بگیرد براساس منافع ملی خود وارد مذاکره خواهیم شد و تنها رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.