کمیسیون اجتماعی مجلس از فدراسیون کاراته تقدیر و تشکر کرد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
شناسه : 689
18
دکتر عزیزی : در پی درخشش تیم ملی مردان و بانوان کاراته در بازی‌های آسیایی: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از زحمات مسئولان فدراسیون کاراته، کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی مردان و بانوان تقدیر و تشکر کرد.
پ
پ

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از زحمات مسئولان فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی مردان و بانوان کاراته در کسب مدالهای رنگارنگ در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی تقدیر و تشکر کرد.

 در متن این نامه که از سوی دکتر عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون ارسال شده، چنین آمده است:

 

 جناب آقای سمندر

 ریاست محترم فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم؛

 با احترام، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی، از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان، کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی مردان و بانوان در کسب مدال‌های رنگارنگ مسابقات بازی‌های آسیایی المپیک آسیایی اینچئون کره جنوبی ۲۰۱۴، قدردانی می گردد.

 امید است با اتکال به خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، رهنودهای مقام معظم رهبری و حمایتهای دولت تدبیر و امید، در پیشبرد اهداف فدراسیون، بسط و گسترش فرهنگ فتوت و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، موفق و موید باشید.

 

 با احترام- دکتر عبدالرضا عزیزی

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

 

 همچنین از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس لوح تقدیری به مدال آوران بازی‌های آسیایی نیز تقدیم گردید.

 

 سه شنبه ۰۶آبان ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.