چشم پوشی سازمان ملل از جنایات عربستان/سازمان ملل مطابق اساسنامه خود عمل نمی‌کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
شناسه : 2532
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس معتقد است سازمان ملل نه تنها طبق اساسنامه خود عمل نمی‌کند بلکه در برهه‌هایی از بی‌عدالتی‌ و ظلم برخی کشورها نسبت به ملت‌های دیگر حمایت نیز می‌کند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه عدالت و دموکراسی مفهوم خود در جهان را از دست داده است، گفت: حمایت از عدالت و دموکراسی صرفا به شعاری برای سازمان ملل تبدیل شده که آمریکا آن را از اموال خود می داند و به هر نحوی که تمایل داشته باشد از این سازمان برای ادامه زورگویی‌های خود در پوشش حقوق بشر استفاده می کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: امروز آمریکا کشورهای خط مقاومت منطقه را که صرفا به دفاع از خود می پردازند به تروریسم و عدم رعایت حقوق بشر متهم می کند و این ادعا در حالی است که خود به تنهایی در نابودی و تخریب بسیاری از شهرهای دنیا مثل ناکازاکی و هیروشیما دست داشته اما با فریبکاری بر آن سرپوش گذاشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ادعای حقوق بشر آمریکا گوش جهان را کر کرده است، گفت: آمریکا ظاهری دموکراسی خواه و حامی حقوق بشر به خود گرفته اما در پوشش آن هر جنایتی مرتکب می شود که در این مسیر از سازمان ملل نیز به عنوان ابزاری برای تبرئه خود استفاده می کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان اعترافات اخیر بان کی‌مون مبنی بر ترس آنها از قطع دریافت پول از عربستان درصورت ادامه حضور این کشور در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان خاطرنشان کرد: همین اعترافات نشان می دهد سازمان ملل تبدیل به یک دکور شده که بر اساس وظایف تعریف شده در اساسنامه آن عمل نکرده و از ظلم و ستم برخی کشورها که منافع مشترک با آنها دارد، نسبت به سایر ملت‌های مظلوم حمایت می کند./

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.