پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق آموزش‌های مهارتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
شناسه : 838
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق آموزش‌های مهارتی می‌توان از آسیب‌های اجتماعی بسیاری پیشگیری کرد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسم راه اندازی مرکز تخصصی آموزش سامسونگ گفت: با راه اندازی چنین مراکزی افراد با نحوه صحیح استفاده از محصولات آ‌شنا شده و در کنار آن زمینه‌های اشغال زایی جوانان نیز فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش سامسونگ ۷۰الی ۸۰درصد اشتغال زایی برای مددجویان بهزیستی از جمله زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و… فراهم می‌شود و در واقع با توانمند سازی این افراد از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز پیشگیری می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت راه اندازی مراکز تخصصی در سایر استان‌ها خاطر نشان کرد: با راه اندازی مراکزی مشابه مرکز آموزشی و تخصصی مذکور علاوه بر اشتغال زایی زمینه‌های تبادلات فرهنگی میان کشورها نیز فراهم می‌شودو روابط کشورها نیز افزایش می یابد به طوری که در حال حاضر شاهد همکاری‌های قابل توجهی میان کشورمان و جمهوری کره هستیم.

 

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.