پیروز اصلی انتخابات مردم بودند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۷
شناسه : 2485
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که انتخابات و خلق این حماسه بیانگر قدرت مردم و پاسخی به شبهه افکنان بود اظهار کرد: امیدوارم در دوران پساتحریم و از فرصت ایجاد شده به منظور تامین منافع کشور استفاده شود. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالرضا عزیزی در نطق میان دستور ...
پ
پ

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که انتخابات و خلق این حماسه بیانگر قدرت مردم و پاسخی به شبهه افکنان بود اظهار کرد: امیدوارم در دوران پساتحریم و از فرصت ایجاد شده به منظور تامین منافع کشور استفاده شود.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالرضا عزیزی در نطق میان دستور امروز خود طی جلسه علنی مجلس، با قدر دانی از خلق حماسه بزرگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: با این انتخابات برگی زرین و جاویدان در تقویم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران ثبت شد و این حماسه بیانگر قدرت مردم و پاسخی به شبهه افکنان بود، گرچه در انتخابات افرادی پیروز شده و افراد دیگری نیز موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدند.

وی تاکید کرد: اما پیروز اصلی این انتخابات مردم بودند و این حضور در حقیقت نشانگر پیروزی بزرگ مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و سرآغاز و شروعی دوباره برای حرکتی تازه در جهت استمرار مسیر توسعه کشور و تحکیم همدلی وهمزبانی ملت و دولت است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین ابراز امیدواری کرد که درمجلس دهم شاهد مجلسی کارآمد، متخصص و متعهد باشیم، مجلسی که ضمن عمل به وظایف ذاتی خود در جهت رفع مشکلات مردم و کمک به دولت تدبیر و امید در راستای شتاب بخشیدن به توسعه کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم و رونق اقتصادی اقدام کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس افزود: باید با توانی مضاعف و متحدتر از قبل برای حل مشکلات مردم با هم تلاش کنیم و از فرصت ایجاد شده در دوران پساتحریم و موفقیت کشور در به فرجام رساندن برجام در جهت تامین منافع کشور و مردم استفاده بهینه شود.

عزیزی در ادامه اظهار کرد: باید از همه دلاورمردان ایران اسلامی در حوزه دیپلماسی و نظامی تحت زعامت رهبری و دولت که باعث شدند کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار باشد تشکر کنم، آن هم در شرایطی که کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی حامی تروریسم داعش در آتش نا امنی که خود ایجاد کرده اند گرفتار شده اند.

 

سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.