پیام حماسه نهم دی ماه بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران اسلامی است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
شناسه : 2788
15
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان گفت :پیام حماسه نهم دی ماه پیام بصیرت افزایی مردم ایران اسلامی است،بصیرتی که برگرفته از روحیه عدالت خواهی و آزادی طلبی و اسلام خواهی مردم نشأت می گیرد،مردم در این حماسه پیام ولایت مداری خودشان را به روشنی به فتنگران داخلی و حامیان خارجی آنها منتقل کردند.
پ
پ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی بیان کرد: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند، مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در  میان گرد و غبار و آشوبی که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه اجازه می دهند روزگار تلخ بر آنها غلبه کند.

وی با بیان اینکه مردم ما تحت زعامت ولایت فقیه کارشان را پیش‌ می‌برند، افزود: بعضا در مقاطعی ممکن است مشکلی در کشور پیش بیاید اما آنچه مهم است این است که که مردم با جان خود به دنبال حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتقاد من بر این است که ۹ دی روزی بود که مردم به ندای مقام معظم رهبری که همواره فصل‌الخطاب بوده‌اند، لبیک گفتند و در پی آن حرکت عظیم ۹ دی را شکل دادند.

عزیزی با بیان اینکه ما باید طبق فرمایشات حضرت امام به وحدت کلمه برسیم، اظهار داشت: ما باید به دنبال این باشیم تا به رغم همه تفاوت‌های سلیقه‌ای در اداره کشور و نظام، در کنار هم فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب پس از انتخابات سال ۸۸ به دنبال فرصتی برای سواستفاده بودند، گفت: دشمنان نظام پس از انتخابات سال ۸۸ قصد داشتند مردم را مقابل هم قرار دهند که خوشبختانه مردم با بصیرت ما با این مسئله مقابله کردند .

عزیزی افزود : دراین فتنه عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه با افراد خارج از کشور برای براندازی نظام در انتخابات ریاست جمهوری هماهنگ شده بودند.که متاسفانه باعث به درد آوردن قلب مقام معظم رهبری شدند ولی به لطف خدا ،مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی وارد میدان شدند ونشان دادند مردم پشت انقلاب ولایت فقیه وآرمان های والای نظام هستند واجازه ندادن به نظام آسیبی برسد.

این نماینده مجلس اظهار کرد : در سال ۸۸ بعد از آن اتفاق ها کنگره امریکا مبلغ ۳۰میلیون دلار صرف فضای مجازی برای تحریک مردم ایران نمود.

وی تصریح کرد :مردم ما ، فهیم ،خوب، معتقد و عاشق نظام هستند و ما مسئولین باید پاسخگو ، خادم وهمچنین قدردان این مردم بصیر باشیم.

عزیزی  ادامه داد: بعضی از مسئولین باعث بی اعتمادی مردم به نظام می شوند، این افراد نفوذی در نظام هستند.

وی افزود : این افراد  باعث بی اعتمادی مردم به نظام هستند وقتی مدیرعامل بانکی ۱۷۰میلیون تسهیلات ارزان قیمت برای خود می گیرد در حالی که وقتی جوان ما برای گرفتن وام کمی به بانک مراجعه می کند در پیچ خم امور اداری سردرگم  و از وام گرفتن پشیمان می شود،

این نماینده مجلس ابراز داشت : فتنه ۸۸ با برنامه ریزی کامل و دقیق توسط آمریکا و اسراییل به وقوع پیوست و در این راستا عده ای خود فروخته در دام این توطئه گران قرار گرفته و با ایجاد انواع شورش ها قصد برهم زدن امنیت در کشور را داشتند.

عزیزی افزود: نتیجه انتخابات تنها بهانه ای برای این فتنه گران بود چرا که آنان با فریب آمریکا اصل نظام را نشانه گرفته بودند که با هوشیاری مردم به اهداف شوم خود دست نیافتند.

وی در ادامه بیان کرد: حماسه ۹ دی با هدایت مقام معظم رهبری به وقوع پیوست و از این طریق دست فتنه گران را کوتاه و نقشه های استکبار جهانی را خنثی ساخت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تلاش و مجاهدت شهدای بسیاری به ثمر نشسته بنابراین ملت ایران با فرامین حکیمانه رهبر انقلاب هیچ گاه اجازه نخواهند داد خون این شهدا پایمال شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: اختلاف سلایق مردم و جریانهای سیاسی در انتخابات ها تبلور پیدا می کند و از این رو محمل مناسبی برای اختلاف افکنی و تبدیل کردن اختلاف سلیقه به اختلافات ریشه ای است،در سال ۸۸ سناریوی ایجاد اختلاف با نفوذ در اطراف برخی نامزدها که به نوعی منتسب به انقلاب بودند صورت پذیرفت.منشأ فتنه امریکا و ایادی آن بودند که توانستند از فتنه گری و قانونگریزی برخی نامزدها هم استفاده نمایند و سعی کنند با دروغ بزرگ تقلب به اهداف خود برسند که بحمدلله این توطئه محقق نشد و انقلاب از این پیچ تاریخی هم با سربلندی عبور کرد.

پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.