پیام تبریک رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به مناسبت هفته دفاع مقدس
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
شناسه : 2247
8
پیام تبریک : رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفت. متن پیام نماینده مردم شیروان در مجلس به شرح زیر است:
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی مردم در دفاع از شریعت اسلام، مرزهای میهن اسلامی و حیثیت و ناموسمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و رشادت ها و دلاوری های آنان جاودانه شد.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام عظیم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها، موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

اینک که در ایام هفته دفاع مقدس، رایحه و عطر دل انگیز شهدا در کشور به مشام می رسد اینجانب وظیفه خود می دانم این هفته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت االعظمی خامنه­ ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز و همه دلیر مردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان خواستارم.

دکتر عبدالرضا عزیزی

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.