پیام تبریک رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به مناسبت آغاز سال تحصیلی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۱
شناسه : 2250
11
پیام تبریک : رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی پیامی آغاز سال تحصیلی را به تمامی پویندگان راه علم و معرفت تبریک گفت. متن پیام نماینده مردم شیروان در مجلس به شرح زیر است:
پ
پ

به نام خداوند بخشنده مهربان

سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، مدارس و دانشگاه‌ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می­گیرند و با عطر وجود دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان معط�’ر می‌شوند .

بوی ماه مهر که به مشام می رسد، ذهن ها و روان ها همه آماده می شوند تا آغازی دوباره را به مدد ایزد باری تعالی و تلاش و مجاهدت خویش، همه در کنار هم رقم زنند و عزم ها را بار دیگر برای هم افزایی هر چه بیشتر در راستای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزم کنند و توان علمی خود را که پایه و اساس هر پیشرفت و ترقی می باشد فزون تر نمایند تا در آینده ای نزدیک، شاهد اعتلاء و اهتزار هر چه بیشتر و بهتر نام و پرچم ایران اسلامی در عرصه پیشرفت ها، نوآوری ها و دستآوردهای علمی جدید دنیا باشیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک صمیمانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها خدمت معلمان، آموزگاران و اساتید پرتلاش و مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش، وظیفه خود می دانم که تمامی تلاش خود را در راستای رفع موانع و رسیدن به اهداف نظام آموزشی و مطالبات فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز انجام دهم. بی شک آینده کشور در دستان پرتوان و تفکر پویای معلم است و تلاش برای رفع مشکلات فرهنگیان عزیز و نظام آموزشی تلاش برای ایرانی سرفراز خواهد بود.

دکتر عبدالرضا عزیزی

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.