پرستاران نشر‌ دهنده سلامتی و امید هستند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
شناسه : 501
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس پرستاران را نشر دهنده سلامتی ، پویایی ، امید و انسانیت در جامعه دانست و گفت: واژه پرستاری در یک سو ترکیبی از رحمت ، عطوفت ، مهربانی ، نوع دوستی و از سوی دیگر دانش، معرفت، انسانیت ، تجربه و مهارت است.
منبع : خانه ملت
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در ششمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی پرستاران که در شهرستان شیروان برگزار می‌شود، اظهار داشت: پرستار در شرایط حساس انسانی، فرشته نجات ، همسنگ با طبابت و همسو با رسالت ائمه معصومین است .
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرستار سلامتی ، پویایی ، امید و انسانیت را در جامعه نشر می دهد و پیام نوع دوستی ، صبوری و تحمل را در بین آحاد مردم فراگیر می کند.
وی در ادامه افزود: مقاوم ، پاک ، زلال ، مهربان و خادم خدا همه و همه از مولفه هایی است که در پرستاران زن و مرد جامعه ایرانی می توان جست .
عزیزی پرستار را یک یار و همدم مهربان برای هر بیمار دانست و گفت: پرستاران در کار تیمی رکن اصلی درمان را برعهده دارند .
رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه صبوری ، ایثار و عشق در زندگی همه پرستاران موج می زند، عنوان کرد: در واقع پرستاری مقدس ترین حرفه است و پرستار در سلامت کامل جسمی و روانی بیماران شریک است .
این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه پرداختن به پرورش روح و جسم پرستاران با برگزاری جشنواره های مختلف از جمله ورزش محقق می شود، تصریح کرد: ورزش می تواند جسم و روح پرستاران را از کار روزانه سخت و زیان آور رهانیده وآنهارا شاداب وسرزنده کند .
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: شهرستان شیروان برخود می بالد که میزبان پرستارانی است که به بهانه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران به خراسان شمالی سفر کرده و دراین خطه دورهم با یک هدف جمع شده‌اند./

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.