نمونه سبک زندگی، زندگی حضرت علی (ع) است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
شناسه : 515
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمونه سبک زندگی، زندگی حضرت علی (ع)است، محیط خانواده یک محیط مقدس است و تعاملات آن مولفه های سبک زندگی را تغییر می دهد.
منبع : آنا
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس در نشست تخصصی “رسانه و سبک زندگی” با تاکید بر اینکه سبک زندگی تمام ابعاد را شامل می شود گفت:‌ رسانه به عنوان یک امر طبیعی وارد زندگی مردم شد و برای دسترسی به مخاطب بر مبنای سبک زندگی،‌ مخاطبان خود را انتخاب می کند .

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی افزود: مبنای سبک زندگی شامل فرد،‌ محیط خانواده، اجتماع و فرهنگ است و مجموعه رفتارها و الگوهای فرد را ابلاغ می کند .

عزیزی با تاکید بر اینکه سبک زندگی بر ماهیت زندگی دلالت دارد تصریح کرد: سبک زندگی در هر منطقه و کشور متفاوت است و تمام معیارهای مادی و معنوی را در نظر دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه فردی اولین حوزه در سبک زندگی است اظهار داشت: اخلاق، باورها، معنویت،علم و … در این حوزه هرکدام راه های زندگی را نشان می دهند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمونه سبک زندگی، زندگی حضرت علی (ع)است، محیط خانواده یک محیط مقدس است و تعاملات آن مولفه های سبک زندگی را تغییر می دهد.

دکتر عبدالرضا عزیزی در خاتمه بیان داشت: تاثیرگذارترین مکان بر روی افراد ،خانه و خانواده است و می تواند آسیب های جامعه را از بین ببرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.