نمایندگان مخالف تصویب برجام، ما را خائن دانستند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۲
شناسه : 2331
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مخالف تصویب برجام در مجلس پس از تصویب برجام در مجلس به ما گفتند که شما نمایندگانی که بر تصویب برجام رای مثت دادید، خائن هستید.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی در این باره اظهار کرد: شوخی نیست که در ماجرای موضوع هسته ای ایرانی قدرت های بزرگ جهان برای مذاکره با ایران پای میز مذاکره نشستند.

عزیزی با یادآوری این مطلب که در ماجرای تصویب برجام در مجلس نمایندگان مخالف این مصوبه به ما نمایندگانی که به تصویب برجام رای مثبت داده ایم، گفتند که شما خائن هستید، تصریح کرد: ما تابع ولایت فقیه هستیم و اگر قرار نبود که برجام به سرانجام برسد چرا ایران از همان ابتدا پای میز مذاکره نشست.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بی طرفی خود را نسبت به تصمیم گیری برای برجام را اعلام کردند و تصمیم در این باره را بر عهده نمایندگان مجلس گذاشتند، در همین راستا، شورای نگهبان نیز در صورتیکه مفاد برجام را مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی می دیدند برجام را تصویب نمی کردند.

وی تصریح کرد: اکر رای مثبت نمایندگان به نشانه خیانت فرض شود بنابراین بیش از ۸۰ درصد از نمایندگانی که به برجام رای مثبت دادند، خائن هستند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته در نظر داشته باشید که اگر برجام به فرجام نمی رسید دولت آل سعود، رژیم صهیونیستی و بسیاری از مخالفان برجام در کشور آمریکا نیز خوشحال می شدند.

عزیزی در خاتمه با بیان اینکه قبل از تصویب برجام در مجلس دکتر ظریف و دکتر عراقچی طی نشست هایی با نمایندگان مجلس درباره دلایل و ضرورت های تصویب آن توضیح دادند که ما نمایندگان موافق با برجام نیز به این نتیجه رسیدیم که به آن رای مثبت دهیم، تصریح کرد: نمایندگانی که از توضیحات دکتر ظریف و دکتر عراقچی قانع نشدند، می بایست برای آنها توضیحات بیشتری داده می شد تا موضوع را می فهمیدند.

 

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.