نمایندگان مجلس از شعور سیاسی کافی برخوردارند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
شناسه : 477
11
دکتر عزیزی : نماینده بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان ملت از شعور سیاسی کافی برخوردارند و نیازی به توصیه ندارند، گفت: بنده به هیچ یک از خواهران توهینی نکردم.
منبع : فارس
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری با استناد به ماده ۷۷ آئین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: روز گذشته خانم طبیب‌زاده اعتراض داشتند و برخی از سایت‌ها مطالبی را مطرح کردند که همه آن مطالب اشتباه است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار‌نامه خانم طبیب‌زاده هیچ مشکلی نداشت گفت: بنده با فرد معترض به اعتبارنامه‌ طبیب‌زاده صحبت کردم و او رضایت داد.

عبدالرضا عزیزی در بخش دیگری از سخنانش مجددا تاکید کرد که مطالب عنوان شده در برخی از سایت‌ها درباره زهرا طبیب‌زاده نماینده تهران اشتباه است و طبیب‌زاده هیچ مشکلی نداشت و بدون دلیل به اعتبار‌نامه طبیب‌زاده اعتراض شده بود.

نماینده بجنورد در مجلس همچنین به ماده ۷۷ آئین‌نامه داخلی استناد و تصریح کرد: خانم طبیب‌زاده در جلسه روز گذشته گفت که بنده برای آقای ایرانپور رای جمع می‌کردم و به همه خواهران توهین کردم، باید بگویم که نمایندگان از شعور سیاسی کافی برخوردارند و نیازی به توصیه ندارند.

وی ادامه داد: از نظر شرعی و قانونی نیازی نیست که به کسی توصیه کنیم و بنده به هیچ یک از خواهران توهین نکردم.

این نماینده مجلس در ادامه سخنانش یادآور شد: زمانی که بنده در شهرستان رئیس سازمان بهزیستی بودم، ۶۰ درصد از خانم‌های سازمان را به خاطر اعتقادی که به بانوان دارم به عنوان رئیس شهرستان منصوب کردم.

عبدالرضا عزیزی در خاتمه گفت: بنده در سن ۱۶_ ۱۷ سالگی به تبعیت از ولایت فقیه به جبهه رفتم و از ناموس دفاع کردم و خانم طبیب‌زاده نیز جزو ناموس ماست و آن زمان دفاع کردم، امروز هم دفاع می‌کنم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.