نقش دانشگاهها در انتخابات برجسته است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
شناسه : 517
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فصل الخطاب قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری، تراز همه مسائل به قانون اساسی و پایبندی به آرمان های والای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب سه اصل جدایی ناپذیری هستندکه تمام، شخصیت ها، گروه ها و جریانات سیاسی کشور باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشند.
منبع : آنا
پ
پ

 دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی ضمن توصیه به فعالان سیاسی در آستانه انتخابات برای رعایت اخلاق مداری و انصاف در نقدها و اظهار نظرها خاطر نشان کرد: اگر افراد یا گروه هایی بر این باورند که می توانند با ایجاد فضای بد دلی، تخریب و هجمه علیه رقبا رای و توجه مردم را به سوی خود جلب کنند سخت در اشتباه اند.

 وی افزود: انتخابات کارزاری است که از یک سو میدان رقابت و از سوی دیگر قدرت نمایی مقابل دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا جریانات سیاسی باید علاوه بر پایبندی به اهداف والای انقلاب و مقام معظم رهبری؛ برائت از صهیونیسم و استکبار جهانی را فراموش نکنند.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وحدت و هم دلی در ماههای منتهی به انتخابات بصیرت آفرین است و علاوه بر رسانه ها، احزاب و فعالان سیاسی نقش دانشگاه ها در این زمینه برجسته است.

 دکتر عزیزی با تشریح دلایل کینه توزی و تحریم های استکبار علیه نظام اسلامی با بیان اینکه هم اینک دشمنان به بهانه انرژی هسته‌ای، تحریم های سختی را بر ما وارد کرده اند، اظهار داشت: در حقیقت مشکل اساسی امریکا و صهیونیسم استقلال ما و تاثیر پذیری کشورهای همسایه از انقلاب اسلامی ایران و موج بیداری اسلامی می باشد که سبب شده است تا این فشارها را بر مردم تحمیل کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تجربه های بیش از ۳۴ سال گذشته نشان داده است که بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با فضل اللهی و موقعیت شناسی ملت فهیم و ولایت مدار ایران، همواره در دستیابی به اهداف پلید و شوم خود ناکام خواهند ماند.

 نماینده مردم شیروان در خاتمه همه احزاب و تشکل های سیاسی کشور را به حفظ هوشیاری، بصیرت و اطاعت کامل از مقام عظمای ولایت توصیه کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.