نشست کنگره نمایندگان آسیا برای تبادل‌نظر در خصوص جمعیت در سریلانکا برگزار شد/ موافقت شرکت‌کنندگان برای برگزاری اجلاس سال آتی در ایران
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
شناسه : 3191
9
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره نمایندگان آسیا برای تبادل نظر در خصوص جمعیت در سریلانکا با شرکت سه نفر از نمایندگان مجلس ایران برگزار شد و اعضا در این کنگره به تبادل‌نظر در خصوص توسعه جمعیت، سالمندان، کودکان کار و... پرداختند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بنده به همراه دو نفر دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (مسعود رضایی و محمد وحدتی، نمایندگان شیراز و بستان‌آباد)‌با دعوت سازمان ملل در نشست (AFPPD) انجمن نمایندگان مجلس آسیا در سریلانکا شرکت کردیم. این انجمن با نظارت نماینده سازمان ملل در آسیا در حوزه جمعیت و توسعه نیروی انسانی برگزار و اعضا به تبادل‌نظر در این باره می‌پردازند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از شرکت‌کنندگان در این اجلاس دعوت کردیم تا این کنگره سال آینده در ایران برگزار شود که این دعوت ما با موافقت حاضران در کنگره همراه شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در این کنگره نمایندگان مجلس آسیا به تبادل‌نظر پیرامون توسعه جمعیت همچون سالمندان، کودکان کار، نیازمندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی به تبادل‌نظر می‌پردازند و این اجلاس دهمین کنگره این انجمن بود که ما در آن شرکت کردیم.

۲۶ مهر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.