به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، عبدالرضا عزیزی در آیین کلنگ زنی تصفیه‌خانه آب شیروان که با حضور نماینده دولت برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد وزارت نیرو در بخش مدیریت منابع آب‌های مرزی چندان ایده آل نیست.

 وی بیان داشت: به‌نوبه خود در مدت در مسؤولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت در تمام بخش‌ها حمایت کرده‌ام و تاکنون هیچ سؤالی از وزیری در دولت تدبیر و  امید نداشتم  لیکن انتظار دارم دولت به مطالبات و خواسته‌های مردم شیروان توجه اصلی داشته باشند در غیر این صورت ناچارم از دیگر اهرم‌های نمایندگی استفاده کنم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون چندین مرتبه در خروج آب روستای سرداب سردانی در منطقه مرزی شیروان به ترکمنستان و توجه به نیروگاه سیکل ترکیبی به وزارت نیرو تذکر داده‌ام گفت: متأسفانه این وزارتخانه تاکنون توجه خاصی در این زمینه نداشته است.

وی گفت: اگر وزارت نیرو به همین روال ادامه دهد ناگزیرم در نطق پیش از دستور  مجلس وزیر نیرو را استیضاح کنم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دولت به دولتمردان بر لزوم خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم هم تاکید کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اساسا مردم شایسته خدمات بیشتری هستند و در این مسیر تلاش شود و از سویی بی‌عدالتی‌ها مردم را می‌رنجاند که لازم است در این زمینه تدبیر شود.

عزیزی افزود: با توجه به عقب ماندگی ها و از سویی وجود ظرفیت‌های بالا در بخش‌های گوناگون ازاین‌رو برای تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید نسبت به گذشته تلاش فراوانی کرد.

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵