نباید عده قلیلی زحمات دیگران را هدر دهند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
شناسه : 2616
14
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق های نجومی عده قلیلی از مدیران گفت: این مسائل نباید منجر به هدررفت زحمات دیگر مدیران و مسئولان پرتلاش و دلسوز نظام شود.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی روز پنجشنبه در جمع مسئولان شیروان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری برگزار شد، گفت: مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اعتبارات جاری است افزود: ایران با ۷۸ میلیون نفر جمعیت دو میلیون و ۵۵۰ هزار کارمند و ژاپن با ۱۲۸ میلیون نفر جمعیت ۳۵۰ هزار کارمند دارد.
این نماینده مجلس اظهار کرد: این درحالی است که در ژاپن همه از اداره ها راضی ولی اینجا رضایت نسبی است.
وی بر جلوگیری از قاچاق کالا هم تاکید کرد و گفت: باید کارهای عمرانی رونق یابد زیرا که ایران در فناوری ها برتر است و اگر دست به دست هم دهیم مردم راضی خواهند بود.
عزیزی افزود: در این دولت برای بیمارستان در دست ساخت شیروان ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، همچنین کلینیک تخصصی شیروان در مدت ۹ ماه به بهره برداری رسید و در آینده نیز بیمارستان و اورژانس برای شهر قوشخانه در نظر گرفته خواهد شد.
فرماندار شیروان نیز در این جلسه گفت: همزمان با هفته دولت ۸۳ پروژه عمرانی در حوزه های مختلف در راستای محرومیت زدایی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
عباسعلی صفایی با بیان اینکه شیروان در حوزه تولید علم و دانش توانمند است اظهار کرد: جوانان از توانمندی های بالایی برخوردارند و در کنکور و المپیاد رتبه نخست را کسب کردند که جای افتخار است.
وی به افتتاح بزرگترین واحد مرغ گوشتی استان در شیروان اشاره ای کرد و گفت: هم اکنون بیشترین مرغ گوشتی استان در شیروان تولید می شود.
صفایی با بیان اینکه هم اکنون گاز رسانی و آب شرب در روستاهای محروم در حال انجام است افزود: ۵۲ روستای در این شهرستان از نظر آبرسانی بحرانی بود که در مدت دو سال با اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان مشکل ۳۸ روستا برطرف شده و هم اکنون ۱۲ روستا باقی مانده است.
امام جمعه شیروان نیز در این آیین گفت: باید با خدمت صادقانه، صراحت و بدور از حاشیه اعتماد مردم را جلب و از آمارهای غیر واقعی پرهیز کنیم.
حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه حوزه فرهنگ مظلوم واقع شده است اظهار کرد: اگر به حوزه فرهنگی توجه نکنیم ایمان مردم خدشه دار و انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت.
در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، نماینده مردم شیروان، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان کشوری و شهرستانی ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در شیروان به بهره برداری رسید.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.