نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی باید بارها توسط رسانه ها بازخوانی شود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
شناسه : 969
10
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در آیین افتتاح دفتر بسیج رسانه در خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: امریکایی که صدای دموکراسی آن گوش جهان را کر کرده بمب شیمیایی می سازد و در هیروشیما و ناکازاکی شهرها و مردم را با خاک یکسان می کند.
پ
پ

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، وی با اشاره به زخمی و شهید شدن کودکان فلسطینی و هزاران نفر دیگر در مدتی کوتاه و توسط نتانیاهو اشاره کرده و افزود: “می آید در فرانسه برای ترور دو نفر به هر دلیلی شاید هم ساختگی خودشان باشد در آنجا بر علیه تروریسم راه پیمایی می کند”.

عزیزی نتانیاهو را سرکرده تروریستهای دولتی جهان است دانسته و ادامه داد: این کجا دموکراسی است این دموکراسی دروغین است. چطور می شود داعشی که ساخته و پرداخته سیا و ام ای سیکس و اینها است در عرض یک روز ۱۸۰۰ نفر از سربازان نیروی هوایی عراق را شهید می کند هیچ اتفاق خاصی نمی افتد.

رییس فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس اذعان کرد: در فرانسه خودشان یک ترور ساختگی درست می کنند که اسلام را خراب کنند و بگویند اسلام خشن است و بعد تمام سران جهان و بعضی از سران کشورهای اسلامی هم برعلیه تروریسم راه پیمایی می کنند.

وی پرسید: چطور شد در کشورهای اسلامی هزاران نفر در روز به دست شما شهید می شوند انسان نیستند و شما انسانید.

نماینده مردم فرهیخته شیروان توضیح داد: این نشان می دهد که یک زمانی بسیجی های ما در پیچ و خم های انقلاب باید وظیفه خاص خودشان را انجام می دادند، در جبهه باید وظیفه خاص خود را انجام می دادند الان باید اطلاع رسانی داشته باشند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: بسیجی های ما در حوزه رسانه باید قوی باشند که دموکراسی دروغین غرب و استکبار جهانی را به گوش جهانیان برسانند.

عزیزی به نقش رسانه ها در رابطه با انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اشاره کرده و بیان داشت: اگر قدرت رسانه نبود آیا این نامه و این اطلاع رسانی با این سرعت اتفاق می افتاد؟ این وظیفه چه کسی است که اطلاع رسانی بکند؟ این نامه مقام معظم رهبری را به گوش جهانیان و جوانان ازادی خواه جهان برساند و حققت را به آنها بگوید؟

وی فعالیت بسیج رسانه را محدود به فعالیتهای درون کشور ندانسته و تصریح کرد: این کار بسیج رسانه است و الان وطیفه بسیج رسانه نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان است که متاسفانه اینها می آیند به صاحت پیامبر اکرم (ص) توهین می کنند و بعد می آیند و دم از دموکراسی می زنند.

رییس فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس اضافه کرد: این شما هستید و بسیج رسانه است که باید این اطلاع رسانی را انجام بدهد.

عزیزی خاطر نشان کرد: همین شارلی عبدو که دم از دموکراسی می زنند یک جمله کوچکی از پسر سارکوزی بعد از اینکه با یک دختر یهودی ازدواج کرد نوشت.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آن جمله این بود: از این به بعد پله های پیشرفت پسر سارکوزی با سرعت طی خواهد شد.

وی از اخراج نویسنده این جمله از نشریه خبر داد و افزود: در همین شارلی عبدو هیچ کس جرات این که علیه هولوکاست چیزی بنوسد ندارد بعد اینها می آیند دم از آزادی بیان می زنند؟

رییس فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس اظهار داشت: کدامین آزادی؟ کدامین دموکراسی؟ این بسیج رسانه است که باید این دموکراسی دروغین غرب را و این شعاعی که در واقع سرکرده های تروریستی حهان بعنوان نخست وزیر و رییس جمهور انجام میدهند را به گوش جهانیان برساند.

عزیزی اذعان کرد: این وظیفه بسیج رسانه است و من تشکر می کنم که بسیج متوجه شده که الان باید در این مقطع از زمان قسمت رسانه خودرا تقویت بکند.

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.