نابودی گروه‌های داعشی مدیون حمایت‌های قاطعانه ایران از جریان مقاومت اسلامی است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
شناسه : 2487
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص کارآمدی مجلس آتی ابراز امیدواری کرد و گفت: مجلس آتی باید با شتاب در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته و در دوران پساتحریم در جهت تأمین منابع کشور گام بردارد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از حماسه‌سازی مردم در جریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: پیروز اصلی انتخابات مردم بودند که این حضور نشاندهنده پیروزی جمهوری اسلامی ایران نیز بوده و سرآغازی برای حرکتی تازه در جهت توسعه کشور و تحکیم و همزمانی ملت و دولت است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم مجلس کارآمد آتی در جهت رفع کمک به مردم و شتاب به حل مشکلات آنها و رونق اقتصادی اقدام کند لذا باید با توانی مضاعف متحدتر از قبل برای حل مشکلات مردم با هم تلاش و از فرصت ایجاد شده در دوران پساتحریم و موفقیت کشور در به فرجام رساندن برجام در جهت تأمین منافع کشور و مردم استفاده بهینه استفاده کنیم.

وی در ادامه با تشکر از دلاورمردان ایران اسلامی فعال در حوزه های دیپلماسی و نظامی تحت زعامت مقام معظم رهبری بیان داشت: این افراد در شرایطی که کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی حامی تروریسم داعش در آتش ناامنی که خود ایجاد کرده گرفتار شده اند، مقاومت کردند همچنین از رشادت‌های بزرگ مردان مدافع حرم صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

عزیزی ادامه داد: امروز شاهد نابودی گروه تروریستی صهیونیستی داعش و القاعده هستیم که این امر را مدیون حمایت‌های قاطعانه ایران از جریان مقاومت اسلامی هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه با تشکر از اقدامات و عملکرد شورای نگهبان، وزارت کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی و همه دست اندر کاران که در برگزاری باشکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش شبانه روزی داشته اند، گفت: اراده مردم در جریان انتخابات گویای اصل حاکمیت مردمسالاری دینی است لذا تشکر مجدد می کنم که آنها که به قدرت مردم و دموکراسی در ایران شک داشته و در صدد ایجاد شبهه بودند، به حقیقت پی ببرند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه مردم ما باور دارند می توانند تعیین کننده باشند، خاطرنشان کرد: اکنون مردم از ما انتظار رفتاری عقلانی دارند و ما هم به امید خدا دست در دست هم به سوی ساختن ایرانی قدرتمند پیش می رویم که یقینا موفق نیز خواهیم شد همچنین در پایان لازم است از رئیس دامپزشکی کشور که به عشایر خراسان جنوبی در مراوه‌تپه که گوسفندهایشان دچار تب برفکی و در حال تلف شدن بودند با حضور خود کمک کردند، تشکر کنم./

سه شنبه ۲۵ اسفند ۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.