ملت ایران علاوه بر شعار انزجار خود را عملیاتی می‌کنند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
شناسه : 2909
16
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران علاوه بر شعار در راهپیمایی‌ها چنانچه لازم باشد مخالفت خود با صهیونیسم و استکبار جهانی را عملیاتی و آنان را نابود می‌کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره)، ایران به آل سعود، صهیونیسم و آمریکا پیام داد، چنانچه لازم باشد با عمل خود هرچند کیلومترها با مرز ما فاصله داشته باشید نابودتان خواهیم کرد.

عزیزی افزود: بنابراین امروز اعلام می‌کنیم چنانچه عربستان نیز پایش را فراتر بگذارد، با آن‌ها نیز برخورد کوبنده‌ای خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آل سعود از ابتدا با صهیونیسم همدست بوده و اعتقادی به حمایت از مسلمانان نداشته است اما اخیراً این خودفروختگی را برای جهان آشکار کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مسلمان واقعی افرادی هستند که در عمل علیه استکبار جهانی اعلام انزجار کنند.

عزیزی تصریح کرد: روز قدس برای تمام مسلمانان جهان نماد همبستگی و مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی است.

وی گفت: امروز مردم شهیدپرور شیروان که در تمام صحنه‌های کشور حضورداشته‌اند با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پیام بزرگی برای ظالمان و استکبار جهانی دارد و آن این است که ایران می‌تواند علاوه بر شعار دادن برخورد جدی داشته باشد.

عزیزی بابیان اینکه ملت ایران همیشه منتظر امر رهبری هستند، افزود: چنانچه مقام معظم رهبری دستور دهند، برخورد جدی را با دشمنان نظام و اسلام‌خواهیم داشت.

جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.