مردم آمارهای دولت درباره کاهش بیکاری را لمس نکرده‌اند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
شناسه : 726
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بیکاری زمانی کم می شود که تولید وجود داشته باشد وقتی ما تولید نداریم و از تولید حمایت نمی شود چگونه انتظار کاهش بیکاری را داریم.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بحث های ضد و نقیضی که درباره بیکاری در جامعه وجود دارد اظهار داشت: اگر به عنوان مثال طرح تحول نظام سلامت را در نظر بگیریم می بینیم که با اجرای این طرح هزینه های درمان کاهش یافته است.

 نماینده مردم شیروان در ادامه گفت: بر این اساس هروقت آماری درباره بیکاری داده شد و مردم آن را لمس کردند مانند طرح تحول نظام سلامت می توان گفت که بیکاری در جامعه کاهش یافته است ولی آن چیزی که مشاهده می کنیم این طور نیست.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بیکاری زمانی کم می شود که تولید وجود داشته باشد، وقتی ما تولید نداریم و از تولید حمایت نمی شود چگونه انتظار کاهش بیکاری را داریم.

 عزیزی در پایان تاکید کرد: علت اینکه تولید نداریم این است که سودهای بانکی بسیار بالا است وقتی سود بانکی بالا باشد کسی جرات نمی کند کار تولیدی انجام دهد؛دولت باید برای کارهای تولیدی یارانه بدهد تا به سمتی برویم که واقعا احساس کنیم که سودهای بانکی پایین آمده است.

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.