مخالفت اعضای کمیسیون اجتماعی با تقسیم وزارت صنعت، معدن و تجارت به ۲ وزارتخانه
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
شناسه : 3147
7
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت اعضای این کمیسیون با تقسیم وزارت صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی خبرداد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت و بند مربوط به تقسیم وزارت صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی مورد بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون با این تقسیم‌بندی مخالفت کردند.

وی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد که کارگزاران بیمه کشاورزی دولت می‌تواند طبق بند (ج) ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری با اولویت در جهاد کشاورزی می‌تواند از حدود ۲۸۰۰ نفر کارگزاران بیمه کشاورزی بدون آزمون به کارگیری کند و این مشروط بر این است که یک سوم از کارمندان جهاد کشاورزی به هر دلیلی همچون بازنشستگی، فوت و یا بازخرید از عرصه کاری خارج شده باشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: علاوه بر این در جلسه امروز طرح تشکیل وزارت برنامه و بودجه در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت که به دلیل مغایرت آن با اصل ۱۲۶ قانون اساسی کمیسیون با آن مخالفت کرد و آن را قابل بحث ندانست.

یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.