مجلس از تمام توان خود برای بکارگیری مربیان پیش دبستانی در وزارت آموزش و پرورش استفاده می‌کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۴۰
شناسه : 2120
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک برای تعیین تکلیف وضعیت مربیان پیش‌دبستانی، گفت: این افراد باید بدون در نظر گرفتن سن و برگزاری آزمون به صورت حق‌التدریسی استخدام شوند و مجلس تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می‌گیرد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص روند پیگیری مجلس برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی به جلسه کمیسیون مشترک اجتماعی، آموزش و تحقیقات و برنامه و بودجه اشاره و تاکید کرد: این جلسه روز گذشته جهت پیگیری مشکل استخدامی مربیان پیش دبستانی برگزار و فردا نیز برای ادامه بررسی‌ها تشکیل می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون مرکز پژوهشهای مجلس در حال بررسی طرحی برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی است که اگر این طرح در کمیسیون مشترک به تصویب برسد به صحن علنی می رود تا در آنجا نیز تصویب شود.

وی افزود: بعد از آن، قانون مربوطه به صورت مستقیم به وزیر آموزش و پرورش ابلاغ می شود تا مشکل مربیان پیش دبستانی که درخواست حق التدریسی شدن بدون مطرح بودن سن و برگزاری آزمون را دارند برطرف شود.

عزیزی با بیان اینکه همه مربیان پیش دبستانی با سوابق کاری و سطوح تحصیلی مختلف بکارگیری می شوند، ادامه داد: آنها زحمت کشیده و جوانی خود را پای آموزش کودکان گذاشته اند لذا حساب شدن سنوات حق آنها است و ما نیز به شدت پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه مربیان پیش دبستانی اعم از شرکتی یا غیر شرکتی باید بدون در نظر گرفتن سن و برگزاری آزمون بکارگیری شوند که امیدواریم با پیگیری‌های مجلس این امر هرچه سریع تر محقق شود.

به گزارش خانه ملت، عبدالرضا عزیزی بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۶ مرداد) در جمع مربیان پیش دبستانی تجمع کننده مقابل مجلس شورای اسلامی که چند روزی است به صورت شبانه روزی در این محل جمع شده اند حاضر شد تا ضمن دلجویی، آنها را از روند پیگیری مجلس آگاه کند./

مجلس از تمام توان خود برای بکارگیری مربیان پیش دبستانی در وزارت آموزش و پرورش استفاده می‌کند

مجلس از تمام توان خود برای بکارگیری مربیان پیش دبستانی در وزارت آموزش و پرورش استفاده می‌کند

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.