لزوم توجه به منافع کارگران در تامین اجتماعی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
شناسه : 2817
13
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به منافع کارگران در تامین اجتماعی تاکید کرد.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در جمع مسؤولان تامین اجتماعی اظهار کرد: ۵۰ درصد جمعیت جامعه زیرپوشش تامین اجتماعی هستند که بی‌گمان نشان از جایگاه تامین اجتماعی در زندگی مردم دارد.

وی بیان داشت: علی‌رغم اینکه این سازمان یکی از ادارات طلبکار از دولت  است اما علی‌رغم این مشکلات، خدمات خوبی را به جامعه می‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات تامین اجتماعی اظهار کرد: این سازمان حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طلب از بخش‌های گوناگون دارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی و لزوم صرفه‌جویی یادآور شد: اساسا نباید هزینه‌های زائد، هم بر دوش این سازمان گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به شمار افراد زیرپوشش تامین اجتماعی در شهرستان‌های شیروان و فاروج ادامه داد: تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی تنها درمانگاه کنونی شیروان پاسخگوی سیل مراجعین به ارائه خدمات شیروان و فاروج نیست.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید این درمانگاه در زمینه‌های فیزیکی، نیروی انسانی و تجهیزات ارتقا یابد و مسؤولان تامین اجتماعی استان باید پیگیر این موضوع باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم در این کمیسیون آمادگی هرگونه مساعدت را در این زمینه داریم.

تنی چند از مسؤولان تامین اجتماعی خراسان شمالی در این برنامه شرکت داشتند.

 

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.