فیتیله‌ای‌ها با مجلس جلسه گذاشتند/ دنبال ارتقای برنامه‌ایم
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
شناسه : 2411
14
علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه «فیتیله» درباره جلسه دیروز عوامل این برنامه با کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی را ارایه کرد و همچنین از پیشنهاد شبکه های سیما برای ارایه طرح سخن گفت.
پ
پ

علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه «فیتیله» با اشاره به جلساتی که تاکنون با علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی و همچنین مدیران شبکه های سازمان صداوسیما داشته اند، گفت: هم اکنون از شبکه پویا و شبکه نسیم پیشنهادهایی برای ارایه برنامه داشته ایم اما گروه محتوایی ما در نظر دارد اگر قرار است برنامه ای تولید کند نسبت به برنامه های قبلی ارتقا داشته باشد.

وی درباره ادامه ساخت برنامه «فیتیله» اظهار کرد: ما درباره ادامه ساخت این برنامه نظر مثبتی نداریم البته هنوز هم به قطعیتی در این باره نرسیده ایم با این حال با توجه به پیشنهادهای مطرح شده تیم ما علاقمند است طرح های جدیدی را ارایه کند.

آقایی که روز گذشته ۳۰ آذرماه به همراه هنرمندان مجموعه «فیتیله» به مجلس شورای اسلامی رفته بود، درباره این دیدار توضیح داد: رفت و آمد گروه های هنری به مجلس امری عادی و طبیعی است که اتفاقا باید هم انجام شود و استمرار یابد و تیم های برنامه سازی و هنری باید با کمیسیون های مرتبط مثل کمیسیون اجتماعی و کمیسیون فرهنگی در مجلس در ارتباط باشند چراکه هر برنامه ای یک اثر اجتماعی دارد و یا بر مبنای یک رویکرد اجتماعی تولید می شود.

وی اضافه کرد: بعد از اتفاقی که در برنامه «فیتیله» رخ داد من دو بار به مجلس شورای اسلامی رفتم اما در جلسه دیروز هنرمندان برنامه از جمله علی فروتن، حمید گلی و محمد مسلمی نیز حضور داشتند. صحبت های ما پیرامون اتفاقی بود که در برنامه رخ داد و عواقب آن برنامه، بیانیه هایی که صادر شد و اثرات مثبت و منفی بیانیه ها بررسی شد و تاکید شد که عذرخواهی ما مورد پذیرش  آذری زبانان قرار گرفته است و اگر هم سوء تفاهمی پیش آمده رفع شده است. عوامل «فیتیله» از عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ممنون هستند که در فضایی صمیمانه نسبت به رفع این سوء تفاهم ها حرکت کرد.

تهیه کننده برنامه «فیتیله» در پایان با اشاره به جلسات خود با پورمحمدی نیز عنوان کرد: ما جلسات متعددی با پورمحمدی معاون سیما داشته ایم و شرایط موجود را بررسی کردیم. سازمان و معاونت سیما به عنوان متولی مستقیم برنامه های سیما نگاه و نگرش مثبتی نسبت به برنامه ای دارند که مطالبه مردم است. براساس نظرسنجی روابط عمومی واکنش های مردمی به ادامه برنامه «فیتیله» مثبت بوده است و همین هم باعث پیشنهاد شبکه ها برای ارایه برنامه های جدید تیم ما پیشنهاد دهند. ترجیح خود ما این است اکنون که شبکه ها در حال تخصصی شدن هستند اگر قرار است برنامه ای را از نو بنیان کنیم در یک شبکه تخصصی برای کودکان و در جایی باشد که از ثبات بیشتری برخوردار است و فعلا بنایی نداریم که به شبکه ۲ بازگردیم.

 

سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.