فعالیت‌ روابط عمومی‌ها در عملکرد مثبت سازمان‌ها نقش بسزایی دارد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
شناسه : 1704
12
رئیس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس با بیان اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند زمینه‌ساز اتخاذ تصمیمات مهم باشند، گفت:‌ فعالیت‌ مطلوب روابط عمومی‌ها درعملکرد مثبت سازمان‌ها نقش بسزایی دارد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی امروز(یکشنبه ۲۷ اردیبهشت) به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در نشست اعضای هیات مدیره انجمن فعالان روابط عمومی ایران (افرا)، افزود:‌ من اعتقاد زیادی به عملکرد مثبت روابط عمومی‌ها در سراسر کشور دارم چراکه روابط عمومی‌ها القا کننده پیام به بطن جامعه به شمار می‌روند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها، ادامه داد:‌ بدون‌شک چشم و چراغ یک وزارتخانه روابط عمومی است که می‌تواند راهکارهای مختلفی را به مسئولان آن سازمان ارایه کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: واقعیت آن است که موفقیت هر سازمان یا وزارتخانه‌ای ارتباط تنگاتنگ با فعالیت مثبت روابط عمومی‌ها دارد و در مواردی مشاهده شده که نقاط ضعف یک سازمانی به دلیل عملکرد نامطلوب روابط عمومی آن سازمان بوده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند زمینه‌ساز اتخاذ تصمیمات مهم باشند، یادآور شد:‌ در این میان مسئولانی که به اهمیت نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها پی برده‌اند توانسته‌اند نقش موفق‌تری در کارنامه فعالیتی خود داشته باشند.

عزیزی با انتقاد از اینکه امروزه روابط عمومی‌ها به صورت پراکنده فعالیت می‌کنند، تصریح کرد:‌ گاهی می‌بینیم که یک ان ج او یا سازمانی تشکیل شده و روابط عمومی آن نیز به فعالیت می‌پردازد درحالی که لازم است سازمانی تحت عنوان روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران به صورت ان جی او تشکیل شده تا همه در یک زیر مجموعه به ارایه خدمت بپردازند.

رئیس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازمان روابط عمومی کشور بتواند به صورت مستقل فعالیت کند تا جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها به دست آید و از این طریق بتواند مطالبات خود را هدفمند پیگیری کند.

بنا براین گزارش مدیرعامل موسسه خدمات رفاهی کشتیرانی ج.ا.ا، مدیرعامل روزنامه جام جم، مدیر کل دفتر سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، مدیرعامل انجمن فعالان روابط عمومی ایران (افرا)، مدیر گروه اجتماعی شبکه ۲ و قائم مقام نظام دامپزشکی کشور در این نشست حضور داشتند.

یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.