فضای متحد جامعه از برکات انقلاب اسلامی است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
شناسه : 654
9
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نام جمهوری اسلامی ایران بیانگر این است که کشور تعلق به گروه یا قومیت خاصی نیست بلکه تمام مردم با هر دین و زبانی در کشور سهم دارند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد جمعیت کشور را مسلمانان تشکیل می دهند، گفت: نام جمهوری اسلامی ایران بیانگر این است که کشور تعلق به گروه یا قومیت خاصی نیست بلکه تمام مردم با هر دین و زبانی در کشور سهم دارند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اتحاد موجود در کشور را از نعمات انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما در سال های جنگ تحمیلی دیدیم که مردم با هر دین و زبانی عازم جبهه ها شده و درکنار یکدیگر به صورت برادرانه از خاک کشور دفاع می کردند.

وی ادامه داد: این اتحاد و هم دلی پس از انقلاب و با راهنمایی امام خمینی(ره)، همیشه در صحنه های مختلف کشور حاکم بود و ما نیز با استفاده از همین انسجام توانستیم در برابر دشمن قد علم کنیم. این اتحاد را در مجلس نیز می توان دید که از هر دین و قومیتی نماینده ای حضور دارد.

عزیزی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه بیکار نخواهند نشست، تصریح کرد: دشمنان ما پس از انقلاب تمام سعی خود را برای براندازی نظام مقسمان کرده اند اما به نتیجه ای نرسیدند. آن ها می دانند که اصلی ترین عامل پیروزی ما اتحاد و انسجام مردم است و بر همین اساس تمام تلاش خود را برای از بین بردن اتحاد مردم به کار گرفته اند.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه ولایت مداری مردم ایران موجب انسجام بیشتر آن ها می شود، خاطرنشان کرد: باید تحرکات دشمن را رصد کنیم، امروز دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به آرامی قصد نفوذ در میان مردم را دارد تا فضای متحد جامعه ما را از بین ببرد.

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.