عملکرد مثبت دولت یازدهم در عرصه بین المللی /افزایش۲۵۶درصدی اعتبارات عمرانی در دولت
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
شناسه : 646
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره مثبت ارزیابی کردن عملکرد یک ساله دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم خوشبختانه در عرصه بین المللی عملکرد خوبی داشته و باعث ایجاد آرامش در جامعه شده است و بی اعتمادی بین المللی نسبت به گذشته کمتر شده است.
پ
پ

 عبدالرضا عزیزی: دولت خوشبختانه در عرصه بین المللی عملکرد خوبی داشته و باعث ایجاد آرامش در جامعه شده است و بی اعتمادی بین المللی نسبت به گذشته کمتر شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره مثبت ارزیابی کردن عملکرد یک ساله دولت یازدهم گفت: دولت  یازدهم خوشبختانه در عرصه بین المللی عملکرد خوبی داشته و باعث ایجاد آرامش در جامعه شده است و بی اعتمادی بین المللی نسبت به گذشته کمتر شده است.

عزیزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، افزود: خوشبختانه در جامعه تنش ها از میان رفته و در این جهت دولت حرکت خوبی از خود نشان داده، همچنین در مذاکرات ۱+۵ در جهت منویات مقام معظم رهبری و حل مسئله هوشمندانه حکرت می کند و جا دارد که از همه این تلاش ها تقدیر و تشکر کنیم.

وی اضافه کرد: بسته رکودی که برای از خروج از تورم به مجلس ارائه شد نشان از این دارد که به دنبال خارج کردن رکود از جامعه و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال هستند و دولت در این یک سال گذشته توانسته موانع را پر کند.

وی در ادامه تأکید کرد: نسبت به سال گذشته ۲۵۶ درصد اعتبارات عمرانی افزایش یافته و حتی در برخی از استان ها به ۱۳ درصد رسیده است. با توجه به صحبت هایی که از سوی دولت شده ۹۰۰۰ میلیارد اعتبار در این حوزه ها تخصیص یافته است. امیدوار هستیم شاهد پیشرفت فعالیت دولت در مسائل اجتماعی و فرهنگی یکی پس از دیگری باشیم.

 

۴ شهریور ۱۳۹۳

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.