عزیزی در دیدار کاردار بولیوی: تاکید بر لزوم همکاری در حوزه صنعت، نفت، گاز و صادرات دارو دو کشور
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شناسه : 2756
22
کاردار بولیوی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- بولیوی دیدار کرد.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری والتریانیز کاردار بولیوی در تهران امروز چهارشنبه -۳ آذر- با  عبدالرضا عزیزی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- بولیوی دیدار و گفت وگو کرد.

عزیزی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و بولیوی گفت: دو کشور ایران و بولیوی دارای جایگاه حائز اهمیتی هستند و از گذشته روابط خوب و مثبتی با یکدیگر داشته اند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون های تخصصی و به ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس و همچنین گروه دوستی پارلمانی ایران- بولیوی از هرگونه همکاری برای کمک به توسعه هرچه بیشتر مناسبات دو کشور در تمامی زمینه ها حمایت می کند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در روابط دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد: همکاری در حوزه صنعت، نفت، گاز و صادرات دارو از جمله ظرفیت های خوب موجود در روابط دو کشور است که می توان از آن در جهت منافع دو ملت و دو کشور بهره برد.

رئیس گروه دوستی ایران- بولیوی در پایان با ابراز خرسندی از دیدارهای هیات های پارلمانی بر اهمیت رفت و آمدهای میان مجالس دو کشور تاکید کرد.

طاهریان عضو گروه دوستی ایران- بولیوی نیز با اشاره به اینکه آمریکای لاتین در یک مقطع طولانی مهد مبارزه با امپریالیسم بوده است از گسترش همکاری ها با کشورهای استکبارستیز از جمله بولیوی استقبال کرد.

والتریانیز کاردار بولیوی در تهران نیز در این دیدار گفت: بولیوی علاقه مند به استفاده بهتر از ظرفیت های موجود بین دو کشور است و در همین زمینه از گسترش روابط بین دو پارلمان استقبال می کند.

وی در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران- بولیوی گفت: بولیوی به گسترش روابط پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران علاقمند است و در این راستا هیچ فرصتی از جمله استفاده از ظرفیت های گروه دوستی پارلمانی را از دست نخواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: رفت و آمدهای پارلمانی میان دو کشور عامل مهمی در راستای درک و فهم اشتراکات فیمابین دو کشور است./

 عزیزی در دیدار کاردار بولیوی: تاکید بر لزوم همکاری در حوزه صنعت، نفت، گاز و صادرات دارو دو کشور

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.