عامل اکثر مشکلات اجتماعی مسئولان هستند/ بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شناسه : 3215
15
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر مشکلات ما مسوولان هستند و مردم تقصیری ندارند؛ متاسفانه بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صبح امروز(سه شنبه) در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان قزوین در استانداری قزوین، اظهار کرد: مدیرانی که عملکرد نامطلوبی دارند نباید ارتقا موقعیت شغلی داشته باشند و با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به بازدیدی که از شهر محمدیه قزوین داشتند، افزود: آسیب‌های اجتماعی زیادی را در شهر محمدیه مشاهده کردیم به گونه ای که در شهرک مهرگان آمار طلاق بیش از ۲۵درصد است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسانی که شهرک مهرگان را طراحی کرده و ساخته اند از قبل تدبیر نکردند که این امر موجب شده از جهات مختلف از جمله امنیتی با مشکل روبرو شویم.

وی عنوان کرد: بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است؛ زیرا تمهیدات لازم برای جلوگیری از درگیری مردم با یکدیگر اندیشیده نشده است.

این مسئول تصریح کرد: حدود ۱۰۰هزار نفر در این شهرک مستقر شدنده اند؛ اما برای امکانات ضروری مثل پارکینگ هم تدبیر نشده که این امر موجب درگیری مردم با یکدیگر می‌شود.
عامل اکثر مشکلات اجتماعی مسئولان هستند/ بیشترین آمار پرونده‌های دادگستری قزوین مربوط به شهرک مهرگان است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام شرایط را در این شهرک فراهم کردند تا مردم ساکن در شهرک با هم درگیر شوند؛ این مشکل در تمام شهرک‌های مسکن کشور مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: در جلسه خصوصی خدمت رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنم که بیشتر مشکلات ما مسئولان هستند و مردم تقصیری ندارند.

عزیزی با اشاره به موفقیت‌های شرکت فیروز بیان کرد: آقای موسوی مدیرعامل شرکت فیروز باید الگوی تمام مردم ایران باشد؛ این مدیر فقط معلولان را در شرکت فیروز به کار گرفته و به آنها گفته هر اندازه توان دارید کار کنید اما حقوق کامل را دریافت می‌کنید.

وی اضافه کرد: امثال مدیر شرکت فیروز باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند؛ زیرا کار آفرینان واقعی این افراد هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمام مشکلات ما از این حوزه است که توجه لازم را به بحث پیشگیری نداریم و باید توجه داشته باشیم اگر پیشگیری نکنیم باید هزینه زیادی را متحمل شویم.

۹ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.