عاملان کشتار مسلمانان میانمار روی حیوانات درنده را سفید کرده‌اند/ تلاش آمریکا برای دست‌اندازی به ذخایر نفت و گاز میانمار
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
شناسه : 3099
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عاملان کشتار مسلمانان میانمار روی حیوانات درنده را سفید کرده‌اند، گفت: آمریکا در صدد است تا با ایجاد آشوب و کشتار در میانمار زمینه حضور خود در این کشور و دست‌اندازی به ذخایر نفت و گاز آن را فراهم کند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با محکوم کردن کشتار مسلمانان در میانمار گفت: عاملان کشتار مسلمانان در میانمار روی حیوانات درنده‌خو را نیز سفید کرده‌اند و این نشان می‌دهد که استکبار جهانی که حامی اصلی این کشتار است به هیچ چیز پایبند نیست.

وی افزود: با توجه به ذخایر غنی نفت و گاز در میانمار استکبار جهانی درصدد است تا از طریق ایادی خود در این منطقه زمینه ایجاد کشتار و آشوب زمینه حضور خود را در این کشور فراهم کند تا بتواند به منابع آن دست‌اندازی داشته باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  اظهار داشت: این رفتار آمریکا و غرب در حمایت از کشتار مسلمانان در میانمار نشان می‌دهد که ادعاهای آنها در حمایت از دموکراسی و مردم سالاری و حقوق بشر دروغی بیش نیست و در سراسر جهان می‌توان آثار مخرب حضور آمریکایی‌ها را مشاهده کرد که تنها به دنبال منافع مادی خود هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آمریکایی‌ها و نظام سلطه اکثریت رسانه‌های جهان را در اختیار دارند و در تبلیغات خود باطل را حق و حق را باطل نشان می‌دهد و به عنوان نمونه مردم یمن را که از خاک خود دفاع می‌کنند تروریست جلوه می‌دهند و صعودی‌ها را که بر همگان روشن است که چه بر سر مردم یمن و سوریه آورده‌اند موجه جلوه می‌دهند.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم که اکثر سران کشورهای اسلامی نوکر آمریکا هستند و با عنوان نمونه عربستان سعودی که ادعای خادمی حرمین شریفین را دارد با رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بر علیه مسلمانان متحد می‌شود و ما شاهد خود فروختگی اکثریت سران کشورهای اسلامی هستیم و برخلاف میل ملت‌های خود با استکبار جهانی متحد می‌شوند تا چند صباحی در راس هرم قدرت باقی بمانند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: ایران جزء معدود کشورهایی است که انتخابات برای بخش‌های مختلف در آن برگزار می‌شود و دموکراسی در آن حاکم است و ما می‌بینیم که در مقابل سخت‌‌ترین برخوردها از سوی استکبار جهانی با ایران می‌شود چرا که ایران مستقل است و از حقوق مسلمانان دفاع می‌کند و در مقابل کشوری مثل عربستان که دیکتاتوری بر آن حاکم است و با عنوان مثال زنان حق رانندگی و حق رای را در ان ندارند یک کشور مطلوب شناخته می‌شود.

سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.