طرح پزشک خانواده ناموفق بود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
شناسه : 2497
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پزشک خانواده و ارجاع پزشکی، بدلیل عدم تامین اعتبار ناموفق بوده است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پایلوت طرح پزشک خانوار که در ۲ استان مازندران و فارس در حال اجرا است متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار ناموفق بوده و به نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی با اشاره به دیگر علت تاثیر گذار در عدم موفقیت این طرح تصریح کرد: نبود نظارت و برنامه ریزی صحیح از دیگر اشکال وارد شده در اجرا است که متاسفانه دستگاه های مربوطه مدیریت قابل قبولی در پیشبرد این طرح ارائه نداده اند.

عزیزی با بیان اهداف اجرای طرح پزشک خانواده ادامه داد: بهره مندی یکسان تمامی افراد جامعه از سرانه سلامت، ارتقاء نظام سلامت کشور، معاینات دوره ای، پیگیری سلامت افراد جامعه و دسترسی آسان به خدمات از جمله اهداف اجرای این طرح هستند که در حال حاضر بدلیل مشکلات مذکور ، مراجعه کنندگان از شرایط فعلی رضایت ندارند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با عدم تامین اعتبار، کم و کاستی های اجرای نادرست قوانین را نیز نمی توان از تیم پزشکی مطالبه کرد چرا که اولین پاسخ دریافتی از سوی پزشکان ، اعتراض به عدم بودجه مورد نیاز و وجود سوء مدیریت بر عملکردها است.

 

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.