شعار افزایش یارانه تهدید بزرگی برای کشور بود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
شناسه : 2987
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس انتخابات امسال را «تقابل دو نگاه تدبیر و عقلانیت با نگاه عوامانه» دانست.
پ
پ

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تدبیر، عقلانیت و امید باید تبدیل به یک راهبرد مهم در تمام ابعاد زندگی اجتماعی و فردی ما شود.

عبدالرضا عزیزی در همایش «جوانگرایی، بستر تحول در کارآمدی و توسعه ایران» که در تالار حاتمی مشهد برگزار شد، درباره شعار تدبیر و امید، اظهار داشت: این نه یک شعار کلیشه‌ای و نه یک شعار انتخاباتی است، بلکه اگر از روی انصاف نگاه کنیم گفتمان و راهبرد صحیحی است.

وی دیدگاه رئیس‌جمهور در حوزه سیاسی را به جای بحران‌سازی مبتنی بر عبور از بحران‌ها دانست و رای قاطع مردم به دکتر روحانی را بر همین مبنی تبیین کرد.

وی ادامه داد: در زندگی پیچیده امروز و معادلات بسیار پیچیده‌تر بین‌المللی جای خالی تدبیر، عقلانیت و امید به آینده احساس می‌شد؛ ما باید به خود و آینده امید داشته باشیم تا با ایجاد انگیزه و انرژی به سوی آینده گام برداریم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس انتخابات امسال را «تقابل دو نگاه تدبیر و عقلانیت با نگاه عوامانه» دانست و ادامه داد: شعار افزایش یارانه برای همه، فارغ از بعد اقتصادی در بحث اجتماعی تهدید بزرگی برای کشور بود؛ چراکه اگر این نگاه پیروز می‌شد در آینده دیگران نیز می‌توانستند با راهبرد عوام فریبی و غیر کارشناسی وارد عرصه انتخابات شوند که پیروزی دکتر روحانی مانع از این شد.

وی با اشاره به مسیر سخت پیش روی رئیس‌جمهور درخصوص «صدمات جدی ناشی از رویکرد دولت های نهم و دهم» تصریح کرد: حرف‌های غیرکارشناسی به اسم شجاعت در مجامع بین‌المللی زده و سبب شکل‌گیری اجماع جهانی علیه ایران شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سایه تدبیر هم مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد، هم توسعه اتفاق خواهد افتاد و هم اقتدار و عزت ملی حفظ می‌شود؛ زیرا پیوستگی بین ابعاد مختلف توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی وجود دارد.

وی بزرگترین دغدغه در حوزه سیاست گذاری را بازبینی اصل حضور جوانان در اداره کشور در سطوح مختلف دانست و گفت: باید تفکر اعتماد به جوانان را تقویت کنیم، به رئیس جمهور گفتم همینطور که جوانان در انتخابات به ما اعتماد کردند ما نیز در وزارت خانه ها به آن‌ها اعتماد کنیم. خوشبختانه گفته شده که قصد داریم دو هزار جوان را به عنوان دستیار و مشاور در وزارتخانه‌ها بکار بگیریم و آموزش دهیم تا در آینده بتوانند به عنوان وزیر و نماینده مجلس و رئیس جمهور فعالیت کنند.

وی چرخش نخبگان در کشور را بسیار کند خواند و خواستار مشارکت جوانان در ساختار سیاسی قدرت و تامین نیاز های جوانان شد.

ششم مردادماه ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.