شان پاسدار بیت‌المال توسط رحمانی فضلی حفظ شد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
شناسه : 553
14
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی گفت: شان واقعی پاسدار اموال بیت‌المال توسط رییس قبلی دیوان محاسبات حفظ شد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و فعلی دیوان محاسبات گفت: رای خوب مجلس به رحمانی فضلی و رحیمی روسای سابق و فعلی دیوان محاسبات به دلیل تعامل سازنده‌ی آنان با مجلس بود.

وی افزود در طول سنوات اخیر اقدامات مثبت و ارزنده‌ای توسط دیوان محاسبات انجام شد که امیدواریم در دوره‌ی جدید تداوم یابد.

نماینده مردم شیروان تصریح کرد:‌ مصداق تعاملات سازنده دیوان محاسبات و شورای اسلامی ارائه‌ی پرونده‌های تخلفات بزرگ دولت در حوزه‌ی درآمدهای نفتی و یارانه‌ها به اجرای این پرونده‌ها به قوه‌ی قضائیه پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی بود. همچنین دیوان محاسبات کمیسیون اجتماعی مجلس را در تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و تامین اجتماعی به خوبی حمایت کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دوره رحمانی فضلی گفت: ارائه گزارشات حسابرسی به صورت سه ماهه به اعلام مصوبات مقایر قانون پیگیری خواسته‌های نمایندگان به صورت ملی و استانی، ارائه تفریغ بودجه قبل از تصویب بودجه در دوره رحمانی فضلی به نحو احسنت انجام شد. کمیسیون اجتماعی با تصویب ماده ۱۷ دیوان محاسبات پر داخت فوق‌العاده‌های این دیوان را انجام داد.

رییس کمیسیون اجتماعی اتخاذ سیاست پیشگیری به جای مچ‌گیری در دیوان محاسبات را به فال نیک گرفت و افزود:‌یکی از اقدامات خوب رحمانی فضلی این بود که به جای مچ گیری از عملکرد مسئولان از اتفاقات غیر قابل دفاع پیشگیری کرد.

عزیزی تفاوت این دوره‌ی انتخاب رییس دیوان محاسبات کشور با سنوات گذشته را ر ویکرد تخصصی سی فرد کاندیدا شده دانست و افزود: این رویکرد به دلیل نهادینه شدن سیستم مدیریت تخصصی در دوره‌ی رحمانی فضلی شکل گرفت در حقیقت در دوره رحمانی فضلی شان واقعی پاسدار اموال بیت‌المال توسط رییس سابق دیوان محاسبات کشور حفظ شد.

نماینده مردم شیروان ابراز امیدواری کرد:‌ امین حسین رحیمی رییس جدید دیوان محاسبات نیز راه رییس سابق را ادامه دهد.

وی در پایان با خنده گفت: راه ورود به وزارت کشور از دیوان محاسبات عبور می‌کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.