سردار مومنی یکشنبه آینده به مجلس می رود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
شناسه : 736
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور سردار اسکندر مومنی در روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اجتماعی خبر داد و گفت: این جلسه به منظور افزایش هماهنگی ها بین پلیس و کمیسیون اجتماعی برگزار خواهد شد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی ” دفاع پرس ” با اشاره به خبر افزایش نرخ جرایم رانندگی با توجه به پایان مهلت سه ساله برای تجدید نظر در نرخ جرایم رانندگی گفت: اینکه صرفا ما بخواهیم جرایم رانندگی را افزایش دهیم یقینا مسیر مناسبی برای رسیدن به نتیجه مطلوب که همان کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده ای است را انتخاب نکرده ایم هر چند که نمی توان گفت که افزایش نرخ جرایم رانندگی تاثیری در کاهش آمار تصادفات ندارد.

وی به ضرورت فرهنگ سازی و افزایش فرهنگ ترافیکی در بین رانندگان اشاره کرد و ادامه داد: ما نمی توانیم به تعداد هر نفر یا هر خودرو یک مامور و یا یک دوربین در جاده ها و خیابان های شهر بگماریم بلکه باید با فرهنگسازی مردم را همراه و همگام با قانون کنیم. همانطور که در موضوع کمربند ایمنی با یک فرهنگ سازی مناسب توانستیم رشد قابل توجه ای را داشته باشیم در دیگر موضوعات ترافیکی باید از عناصر فرهنگی بیشترین بهره را برد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همین که شاهد هستیم میزان تلفات جاده ای ما حدود ۱۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده نشان از آن دارد که از ابزارهای فرهنگی به شکل مناسبی بهره گیری شده هر چند که این اقدامات باید تقویت شوند.

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه باید برای فرهنگسازی هزینه کرد اظهار داشت: هزینه پیشگیری یک سوم درمان است ولی تاثیرگذاری آن ۳۰ برابر بیشتر خواهد بود لذا ضروری است مقامات مسئول در پلیس و دولت در زمینه فرهنگی بیش از پیش سرمایه گذاری کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: خوشبختانه تعاملات خوبی ما بین پلیس و کمیسیون اجتماعی وجود دارد که بر همین اساس در روز یکشنبه هفته آینده سردار مومنی در این کمیسیون حضور خواهد یافت تا هماهنگی های بیشتری در اجرای ماموریت ها حاصل شود.

 

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.