سخنان رهبری هشداری از سوی تمام کشورهای اسلامی بود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
شناسه : 2279
18
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امام خامنه ای نه تنها موضع کشور ما را مشخص کرد بلکه از طرف تمام جامعه مسلمین و به نمایندگی از آزادگان جهان به عربستان و حامیانش هشدار داد.
پ
پ
عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز گفت: بنده به عنوان یکی از آحاد مردم ایران از سخنان گهربار مقام معظم رهبری که مثل همیشه دلگرم کننده و امید بخش بود تشکر می کنم و خداوند را شاکرم که در میان تمام سردرگمی ها، یک اشاره رهبر ما کارگشاست.
وی گفت: مواضع ایران اسلامی دیگر کاملاً واضح است و اگر همچنان دولت عربستان از قبول مسئولیت در قبال فجایع اخیر سرباز زند، با اقدام دولت جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.
وی تاکید کرد: اگر همچنان دولت عربستان از قبول مسئولیت در قبال فجایع اخیر در منا سرباز زند، با اقدام جدی دولت جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام خامنه ای نه تنها موضع کشور ما را مشخص کرد بلکه از طرف تمام جامعه مسلمین و به نمایندگی از آزادگان جهان به عربستان و حامیانش هشدار داد.
عزیزی تصریح کرد: هر چند سایر دولت ها و کشورهای مسلمان که در حادثه مکه مکرمه زیان دیده اند بخاطر ترس از قدرت های منطقه یا به دلیل به خطر افتادن موقعیت شان، سکوت کرده اند، اما مردم همین کشورها چشم امید به امام خامنه ای رهبر باتدبیر و ولی امر مسلمین دارند.
وی درباره بی کفایتی دولت آل سعود گفت: این کلید داران بی کفایت که خود را خادم الحرمین می نامند امسال ثابت کردند نه تنها لیاقت این عنوان را ندارند بلکه توجهی نیز از این حیث نشان نمی دهند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  کسانی که باید با مسلمانان باشند، حامی آنان و متحد با دول اسلامی باشند، برخلاف انتظارات با دشمن مسلمانان هم کاسه شده اند و از آنان خط می گیرند.
عزیزی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با وجود داشتن رهبر با تدبیر انقلاب اسلامی جلوی هیچ قدرتی سر خم نمی کند و از حق خود و مردمش نمی گذرد.
پنجشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.