سازمانهای بیمه گر باید تقویت و حمایت شوند
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
شناسه : 1632
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمانهای بیمه گر جهت ارائه خدمات مطلوب باید حمایت و تقویت شوند. وی با اشاره به اینکه هدف نمایندگان در مجلس شورای اسلامی کمک به مردم است ادامه داد: ما انتظار داشتیم که از اعتبارات طرح تحول سلامت بخشی به بیمه‌ها اختصاص یابد که متأسفانه این امر محقق نشده است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران که عصر امروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از نمایندگان مجلس در ساختمان تلاش برگزار شد اظهار داشت: کسانی که در سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند یا باید جزو این خانواده باشند و یا روحیه خدمت به محرومان را داشته باشند.

وی با اشاره به تغییرات در سازمان بهزیستی و همچنین سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از خدمات ارزشمند همایون هاشمی ریاست سابق بهزیستی قدردانی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید سازمان (محسنی بندپی) دارم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های محسنی بندپی در زمان مدیریتش در بیمه سلامت ایران گفت: وی با تمام کمبودها و اعتبارات محدود اقدامات خوبی را در حوزه بیمه‌ای انجام داد ولی انتظار ما این بود که از اعتبارات طرح سلامت به بیمه‌ها تخصیص یابد که هنوز این امر اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم شیروان ادامه داد: باید بیمه‌ها حمایت و تقویت شوند و در صورت تقویت آنها خدمات خوبی به بیمه‌ شدگان ارائه خواهد شد و در نهایت مراکز درمانی نیز رضایت خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قطعاً در بیمه سلامت با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم، گفت: چالش‌های اجتماعی، تغییرات جمعیتی، چالش‌های حوزه دانش، تأمین نظام مالی، ارائه نظام خدمت از جمله چالش‌هایی است که سازمان بیمه سلامت پیش‌رو دارد و قطعاً با برنامه‌ریزی و راهبردهای پیش‌بینی شده می‌توان از این چالش‌ها عبور کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه این مراسم با اشاره به افزایش سن سالمندی در کشور گفت: هم‌اکنون ۷ درصد جمعیت کشور ما بالای ۶۰ سال است به طوری که جمعیت سالمندی در کشور ما در آینده رشد پیدا خواهد کرد و چنانچه به همین منوال پیش برویم جمعیت سالمندی در کشور ما در سال ۱۴۱۵، ۱۴ درصد و در سال ۱۴۲۵، ۲۲ درصد خواهد بود.

عزیزی در پایان با اشاره به معضل بیکاری جوانان گفت: هم‌اکنون با نبود کار برای جوانان روبه‌رو هستیم و این موضوع آسیب‌های جدی را به جامعه وارد خواهد کرد.

 

شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.