رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در غرفه ایمنا: افراد شاد انگیزه بیشتری برای کار دارند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
شناسه : 3228
15
دکتر عزیزی : رییس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در غرفه ایمنا گفت: انسانی که زنده است باید شاد باشد افرادی که با انگیزه هستند بازده کاری بیشتری دارند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی با حضور در غرفه ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه گفت: سعی کردم از زمان مسئولیتم شادی را به مردم انتقال بدهم زیرا معتقدم انسانی که زنده است باید شاد باشد افرادی که با انگیزه هستند بازده کاری بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه افسردگی همگان را از کار و تلاش باز می دارد، اظهار داشت: عقل و منطق شادی را بر می گزیند زیرا آدمی بدون شادی نشاط دل مرده است همانطور که در دین ما نیز به شادی مومن سفارش شده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روزی مردم از دور هم بودن لذت می بردند،  بیان داشت: امروز با توجه به مشکلات زندگی مردم کمتر می توانند کنار هم جمع شوند و از محافل های دوستانه و جمعی استفاده کنند اکنون وظیفه مسئولان است که شادی را بیش از پیش در شهر ایجاد کنند تا فاصله مردم از هم کمتر شده و دوستی و مودت بین آن ها بیشتر شود.

وی عنوان کرد: شهرداری ها می توانند به عنوان متولیان شادی در شهر با برگزاری جنگ های شادی، نشاط اجتماعی را در محله ها ایجاد کنند.
 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در غرفه ایمنا: افراد شاد انگیزه بیشتری برای کار دارند

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.