رفع مشکلات جامعه در گرو توجه به فرهنگ است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
شناسه : 702
9
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:اگر مشکلات فرهنگی و آموزشی جامعه حل شود دیگر مسائل به آسانی برطرف می‌شود.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در بازدید از روند خدمات‌دهی کتابخانه سیار اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی مردم به عنوان یک رکن اصلی باید در امور فرهنگی مشارکت جدی، صمیمانه و حقیقی داشته باشند و در زمینه پیشرفت فرهنگی سرمایه‌گذاری کنند.

 نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید در جریان برنامه‌های فرهنگی کتاب و کتابخوانی به‌ مناطق محروم قرار گرفت.

 علی رحیمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی هم با ارائه گزارش از کتابخانه سیار گفت: کتابخانه سیار روستایی در حال حاضر قریب به ۱۰۰۰ عضو کودک و نوجوان دارد و با فعالیت‌هایی از قبیل امانت کتاب، و اجرای مسابقات متنوع در چهار روستای شهر شیروان به تمام اقشار اعم از کودکان و نوجوانان ارائه خدمات فرهنگی و هنری کند.

 ‌وی افزود: کتابخانه سیار روستایی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را برای دسترسی آسان مردم مناطق محروم به کتاب وکتابخوانی آغاز کرده است.

 دبیر کمیته نهضت مطالعه مفید خراسان شمالی خاطرنشان کرد: افق چشم انداز ۱۴۰۴در خصوص کتابخانه‌ها، توسعه کتابخانه‌های عمومی را در سطح روستاها و شهرهای مختلف دیده که در سطح شهرستان شیروان با توجه به این چشم‌انداز باید تا پایان سال ۱۴۰۴ ارائه خدمات و زیر پوشش قرار دادن روستاهای مشمول این طرح افزایش یابد.

 

یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.