رسانه‌ها با پوشش اخبار اجلاس غیرمتعهدها استکبار را مات کنند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
شناسه : 473
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تحریم خبری اجلاس عدم تعهد توسط رسانه‌های غربی گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار اجلاس غیرمتعهدها تحریم خبری استکبار را خنثی کنند.
منبع : فارس
پ
پ

عبدالرضا عزیزی اظهار داشت: رسانه‌ها با پوشش خبری مناسب از اجلاس سران عدم تعهد در ایران نشان دهند که تیر استکبار از نظر تحریم خبری این اجلاس به سنگ خورده است.

وی گفت: درحال حاضر ۵۱ کشور برای حضور در این اجلاس اعلام آمادگی کرده‌اند که این حضور نشان می‌دهد با تحریم‌های نا عادلانه‌ای که نسبت به ایران ایجاد کرده‌ است، مخالف هستند.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: تحریم‌هایی که نسبت به ایران ایجاد شده غیر قانونی است و کشورهای مختلف می‌توانند در این زمینه با کشورهای استکباری همکاری نکنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس در ایران یک پیروزی برای نظام اسلامی ما محسوب می‌شود تصریح کرد: در این زمینه رسانه‌های داخلی باید اطلاع رسانی خوب، شفاف و سریع در سطح کشور و جهان داشته باشند.

عزیزی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتشار اخبار اجلاس غیرمتعهدها تحریم خبری استکبار را خنثی کنند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید برگزاری موفق این اجلاس در ایران را به گوش جهانیان برسانند تا همه مردم بدانند که ایران و مردم این کشور در مقابل غرب و تهدیدها و تحریم‌های آنها مقاوم هستند و کشورهای زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از ایران حمایت می‌کنند که حضور ۵۱ کشور در این اجلاس نشان دهنده همین موضوع است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.