رسانه‌های مابرمبنای تفکربسیجی بایدمقابل دموکراسی دروغین غرب بایستند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
شناسه : 949
14
دکتر عزیزی : طرح مجلس برای ارج نهادن به جایگاه جانبازان و ایثارگران رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید رسانه‌های بسیجی ما در حوزه رسانه هوشیارانه و مدبرانه، رفتار کنند تا دروغین بودن دموکراسی غرب و استکبار برای جهانیان آشکار شود.
پ
پ

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی دفاع پرس، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاحیه دفتر بسیج رسانه با نام “شهید عباس شیرازی” در خبرگزاری دفاع مقدس، بسیج را بازوی توانمند و مقاوم در پیچ و خم‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: شجره طیبه بسیج در زمان حضرت امام(ره) یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی بوده و امروز هم در جبهه‌های خطیرتر یار و یاور رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی مزدوران دشمن در داخل ایران، و سپس روی آوردن دشمن به یک جنگ تمام‌عیار (جنگ تحمیلی هشت ساله) افزود: دشمن وقتی در داخل کشورمان از ترور شخصیت‌های ما نتیجه‌ای نگرفت جنگ هشت ساله عراق را به ما تحمیل کرد که حداقل ۴۰ کشور هم از نظر سیاسی و تجهیزاتی، بعثی‌ها را یاری دادند. علی‌رغم مجاهدت‌های ارتش و سپاه، این بسیج بود که نقش بسیار موثری را در موفقیت رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله ایفا کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر فراگیر شدن روحیه بسیجی در جامعه، تصریح کرد: خوشبختانه امروز قهرمانان ورزشی، استادان، دانشمندان و دانشجویان ما افتخار می‌کنند که عنوان پرافتخار بسیج را یدک می‌کشند؛ رسانه‌ها نیز باید به این بصیرت بسیجی تأسی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌هایی با تفکر بسیجی باید در میدان انحراف غرب به دموکراسی‌های دروغین، حرف‌های بسیار برای گفتن داشته باشند، اظهار کرد: در حالی‌که امروز دموکراسی غرب گوش جهان را کَر کرده است، اصل دموکراسی به جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد. آیا آمریکا که آن اتفاق غیرانسانی “هیروشیما” را پدید آورد و یا نتانیاهوی کودک‌کش که در غزه آن رفتارهای ناجوانمردانه را به نمایش درآورد، باید حرف از دموکراسی بزنند، یا بسیجیان رهرو ولایت فقیه؟

نماینده مردم فرهیخته شیروان تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب همواره با تدبیر، هوشیاری و القائات بسیج‌‌گونه اقداماتی انجام می‌دهند و این بار نامه‌ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نوشتند تا اقدامات ضدانسانی استکبار به گوش آزاد‌ی‌خواهان برسد، الان باید رسانه‌های بسیجی ما در حوزه رسانه هوشیارانه و مدبرانه، رفتار کنند تا دروغین بودن دموکراسی غرب و استکبار به گوش جهانیان رسیده و بر همگان آشکار شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه بسیج رسانه باید حربه‌ای برای مقابله با جریانات انحرافی دشمن و ضربه به اسلام باشد، افزود: بسیج رسانه امروز باید فراتر از یک‌سری روزمرگی‌های رسانه‌ای عمل کند، و در برابر اهانت‌های دشمن به مقدسات، که فاز جدید اقدامات نرم دشمن است، پای به میدان مبارزه بگذارد و با قدرت بیشتری عمل کند.

وی عنوان کرد: بسیار خوشحالم که امروز بسیج متوجه این خلأ بزرگ شد و تقویت و توسعه رسانه را در دستور کار خود قرار داد؛ چراکه رسانه امروز بیش از ابزارهای دیگر می‌تواند در عرصه جنگ نرم با هجمه‌های سنگین دشمن مقابله‌ کند.

عزیزی با اعلام این خبر که به زودی طرح ویژه ارج نهادن به جایگاه جانبازان و ایثارگران، در مجلس به تصویب خواهد رسید، گفت: از آن جایی‌که بنده مسئولیت کمیته ایثارگران را نیز برعهده دارم به جهت ارج نهادن به جایگاه والای جانبازان و ایثارگران تصمیم گرفتیم به رزمنده یک روزه نیز در قالب طرحی امتیاز بدهیم؛ چراکه شاهد هستیم تنها به رزمنده‌هایی با سابقه ایثارگری بیش از ۲ سال، جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان بالای ۲۵ درصد اهمیت داده می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: با تصویب این طرح در صحن علنی مجلس، تمام رزمندگان، جانبازان و ایثارگرانی که حتی یک روز جنگ را در کارنامه خودشان دارند به‌عنوان یک ایثارگر محسوب شده و برای آن‌ها امتیازاتی را در نظر می‌گیریم.

 

یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.