رسالت خبرنگاران رسالت رزمندگان است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
شناسه : 640
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران بودند که در جنگ نابرابر غزه و اسرائیل جان خودشان را به خطر انداختند و جهانیان را از کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی آگاه کردند.
منبع : پایگاه خبری تحلیلی شیروان
پ
پ

عبدالرضا عزیزی گفت: خبرنگاران بودند که در جنگ نابرابر غزه و اسرائیل به تمام جهان اطلاع رسانی کردند و وجدان اندک آزادی خواهان نقاط مختلف جهان را بیدار کردند و آنها نیز بدون توجه به دین و مذهب، از انسانیت و مظلومیت فلسطینیان دفاع کردند و بر علیه اسرائیلیانی که زنان و کودکان بی دفاع غزه را می کشند، به پا خاستند.

عزیزی یادآور شد: خبرنگاران همیشه در معرض خطر هستند و در جنگ ایران، عراق، لبنان، فلسطین و سوریه به خوبی ایفای نقش کردند و به جهانیان از استکبار آگاهی دادند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: با زحمات و ایثارگری هایی که خبرنگاران دارند بهتر است بگوییم خبرنگاران معلمان اجتماع هستند.

وی تاکید کرد: تشکیل صنفی برای خبرنگاران ملزم است، چرا که برای مطالبات، بیمه، سنوات و مشکلات صنفی خبرنگاران مورد نیاز است.
او ادامه داد: تشکیل ستاد خبری بحران کشور برای پوشش بحران های کشور و دریافت معتبر ترین خبرها که مورد قبول و تایید باشد ضروری است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.