رایزن سلامت به سفارتخانه ها اضافه کنیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
شناسه : 3018
12
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پتانسیل های پزشکی به نفع ایران و سایر کشورها است، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم رایزن سلامت به کادر سفارتخانه های ایران افزوده شود.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گردشگری شبستان، عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در همایش تخصصی ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری تامین اجتماعی گفت: برگزاری چنین همایشی در ایران بی سابقه است.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی گفت: در سال های نه چندان دور انسان ها به جز برای انجام درمان و گردشگری از خانه خارج نخواهند شد بنابراین باید زیرساخت ها را برای انجام چنین زمانی آماده کنیم.

عزیزی با اشاره به تجهیزات بیمارستانی مدرن موجود در ایران تصریح کرد: امروز حتی با مناطق محرومی نظیر ایلام بیمارستانی در سطح بیمارستان میلاد توسط سازمان تامین اجتماعی ساخته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های ایران در حوزه ساخت بیمارستان اظهار داشت: ایرانیان با یک چهارم هزینه و طی دو سال توانستند بیمارستانی احداث کنند که چینی ها مشابه آن بیمارستان را طی ۸ سال در ایران ساختند بنابراین زمانی که دارای چنین توانمندی هایی هستیم چرا نباید از آن استفاده کنیم.

عزیزی با بیان اینکه ایران در علم پزشکی با جهان برابری می کند، تاکید کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا گردشگری سلامت به معنای واقعی ایجاد شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پتانسیل های پزشکی به نفع ایران و سایر کشورها است، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم رایزن سلامت به کادر سفارتخانه های ایران افزوده شود.

عزیزی گفت: از طرح گردشگری پزشکی در جهت ایجاد اشتغال، تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت حمایت می کنیم.

در ادامه مراسم از تمبر آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری تامین اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.