راه اندازی میادین نفتی مشکل بیکاری ایلام را رفع می‌کند
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
شناسه : 1351
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، امروز در جلسه شورای اداری استان ایلام، اظهار داشت: بیکاری بزرگترین مشکل بخش آسیب‌های اجتماعی است.
پ
پ

وی افزود: مشکل اشتغال و بیکاری تنها مختص به استان ایلام نیست، بلکه در تمامی مناطق کشور مشکل بیکاری وجود دارد و باید برای برطرف کردن این مشکل چاره‌ای اندیشید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصمیماتی بزرگی را اتخاذ کرده است که باید گفت بسیاری از این تصمیم‌ها به مرحله نهایی خود رسیده‌اند.

وی گفت: قانون جامع خدمت رسانی به جامعه ایثارگران نمونه‌ای از تصمیم‌های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بوده است که سبب جلب رضایت خاطر این قشر شده است.

عزیزی عنوان کرد: تمامی مطالبات آزادگان پرداخت شده است چرا که با بررسی‌هایی که ما انجام دادیم متوجه شدیم سال‌ها بود که مطالبات آزادگان گرانقدر پرداخت نشده بود.

وی با اشاره به بهره بالای تسهیلات بانکی در کشور افزود: هیچ کشوری به اندازه کشور ما نرخ سود بانکی را افزایش نمی‌دهد، در صورتی که باید نرخ سود بانکی به ۱۴ درصد برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید به سمتی پیش برویم که معضل بیکاری را در کشور تعدیل کنیم و البته با راه اندازی میادین نفتی در ایلام نه تنها مشکل بیکاری در استان ایلام رفع می‌شود بلکه در منطقه نیز تحول مثبتی رخ می‌دهد.

 

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.