راه‌آهن مشهد- شیروان- بجنورد – گرگان به روایت نماینده مردم شیروان
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
شناسه : 715
15
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، آخرین اخبار و جزئیات پروژه راه‌آهن مشهد- شیروان- بجنورد - گرگان را تشریح کرد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون‌ اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین جزئیات پروژه راه‌آهن مشهد- شیروان – بجنورد- گرگان، اظهار کرد: استارت این خط آهن در دولت دهم زده شد درحالی‌که دولت یازدهم نسبت به اجرای آن یک‌سری ایرادات گرفت.

 وی افزود: در این راستا کمیسیون اجتماعی و نمایندگان سه استان خراسان‌رضوی، خراسان شمالی و گلستان پیگیری‌هایی انجام دادیم و حتی در حد استیضاح وزیر راه و شهرسازی پیش رفتیم.

 نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز سال گذشته پیرو این پیگیری‌ها در کمیسیون اجتماعی حاضر شد و وعده داد که در نخستین فرصت ممکن تمام اقدامات لازم انجام شود؛ در حال حاضر تنها مشکل فاینانسور است که وزارت با وی مشکلاتی دارد.

 عزیزی تصریح کرد: متاسفانه تنها بهانه آن‌ها برای عدم اجرای این خط آهن،‌ فاینانسور است درحالی‌که ما به وزارت اعلام کردیم اگر تنها مشکل فاینانسور بوده می‌توان وی را تغییر داد. به‌هرحال منتظریم با حل این مشکلات، پروژه به سرانجام برسد؛ در عین حال به‌زودی وزیر راه و شهرسازی را به مجلس می‌کشانیم و از وی می‌خواهیم که به وظیفه خود عمل کند.

پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.