دیدار دکتر عزیزی با صنعتگران شیروان
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
شناسه : 1845
14
دیدار : دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم شیروان صبح امروز (چهارشنبه 94/3/13) در آستانه سفر هئیت دولت به استان خراسان شمالی به شهرک صنعتی شیروان رفتند و با صنعتگران دیدار و گفتگو کردند.
پ
پ

دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم شیروان صبح امروز (چهارشنبه ۹۴/۳/۱۳) در آستانه سفر هئیت دولت به استان خراسان شمالی به شهرک صنعتی شیروان رفتند و با صنعتگران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صنعتگران به بیان مشکلات خود پرداختند و از عملکرد بانک ها برای پرداخت وام صندوق توسعه ملی که برای تولید کنندگان در نظر گرفته شده است انتقاد کرده و گفتند شرایط دریافت وام را به گونه ای سخت گرفته اند که عملا وام به هیچ صنعتگری تعلق نگیرد.

ایشان همچنین از سود بالای بانکی و نیز سودی که برای تمدید مجدد وام ها دریافت میگردد انتقاد کرده و عرصه تولید را در کشور عرصه سختی توصیف کردند زیرا از طرفی مالیات های دولتی و از طرفی سودهای بالای بانکی چرخه تولید را بسیار دشوار کرده است.

صنعتگران همچنین به وعده های عمل نشده ی دولت درباره پرداخت جایزه صادراتی و نیز برگشت مالیات بر ارزش افزوده برای محصولات صادراتی اشاره کردند و خواستار پیگیری این موضوعات توسط نماینده محترم گردیدند.

دکتر عزیزی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه قول پیگیری مشکلات صنعتگران را در سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان دادند. رییس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با اشاره به اختصاص مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان سوبسید برای وام های اشتغال زایی روستایی از صنعتگران شیروان خواستند که روستاییان عزیز برای سوق به تولید و اشتغال زایی در روستاها کمک و راهنمایی کنند.

لازم به ذکر است که سود وام های اشتغال روستایی در مناطق مرزی صفر درصد است.

 

 

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.