دولت هرکسی را به مجلس معرفی کند، رای اعتماد می‌دهیم
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
شناسه : 656
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما آقای رئیس جمهور را دوست داریم بنابراین هر کسی را که به عنوان وزیر علوم پیشنهادی به مجلس معرفی کند، به او رای اعتماد می دهیم و حمایتش می کنیم.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» در خصوص انتخاب نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهارداشت: در حال حاضر مجلس و دولت تعامل خوبی با هم دارند و ما چون طرفدار دولت هستیم هر کسی را که معرفی کند ما حمایت می کنیم.

  به گفته وی، چون آقای رئیس جمهور مورد وثوق نظام، ملت و مقام معظم رهبری است هر کسی را که معرفی کنند حتما قابل اطمینان هستند و ما به همین دلیل به آن شخص رای اعتماد خواهیم داد.

 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: ما آقای رئیس جمهور را دوست داریم بنابراین هر کسی را که معرفی کند از او حمایت می کنیم.

  ما باید دولت را حمایت کنیم چرا که اخیرا هم مقام معظم رهبری فرمودند که باید دولت را حمایت کرد، به همین خاطر ما که از ابتدا دولت را پشتیبانی و حمایت کردیم، حالا هم به راهمان ادامه خواهیم داد بنابراین چون آقای رئیس جمهور مورد اعتماد هستند هر کسی را که برای سمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کنند ما می پذیریم.

 

یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.