دولت برای بهبود شرایط مردم کمر همت بسته است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
شناسه : 2620
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط معیشت مردم کمر همت بسته است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری خراسان شمالی عنوان کرد: متاسفانه به تازگی حمله به دولت مد شده است، در حالی که دولت یازدهم برای بحث هسته ای تلاش زیادی انجام داد.

وی افزود: با شرایط به وجود آمده، دولت تدبیر و امید برای رونق تولید و بهبود معیشت مردم کمر همت را محکم بسته است و مجلس دهم در کنار دولت خواهد بود.

دکتر عزیزی با بیان این که هر چند آمریکا در برجام بدعهدی کرد، عنوان کرد: این بدعهدی هم به نفع ایران اسلامی بود چرا که بیان رهبری در غیرقابل اعتماد بودن به آمریکا به جهانیان ثابت شد از سویی نیز شرایط افزایش صادرات نفت فراهم شد تا از این فرصت ها در راستای توسعه کشور بهره گیریم.

وی گفت: خودکفایی در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید است اما با این حال گندم کاران استان با تحویل محصول هنوز پول نگرفته اند که در هفته اخیر با مجوز دولت بانک کشاورزی با فروش سه هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در پی تامین اعتبار برای پرداخت پول گندم کاران است.

پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.