دستاوردهای انتقال خون ایران در حد کشورهای پیشرفته است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
شناسه : 730
15
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای انتقال خون ایران در حد کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان است.
پ
پ

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان انتقال خون، دکتر «عبدالرضا عزیزی» در ملاقات با مدیرعامل سازمان انتقال خون، افزود: سازمان انتقال خون دارای یکی از پیشرفته ترین سیستم های انتقال خون در منطقه است.ضمن اینکه فعالیت های جدید سازمان انتقال خون نیز شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمان حاضر یکی از پیشرفته ترین کشورهای منطقه در زمینه های فنی انتقال خون است که این پیشرفت، با کشورهای توسعه یافته نیز برابری می کند.

عزیزی به زمان دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: در آن زمان وقتی نیاز به خون پیش می آمد از خون جایگزین و همراهان بیمار استفاده می کردند اما امروز خوشبختانه با فعالیت های علمی و دقیق نیاز به خون جایگزین از بین رفته است.

وی ادامه داد: اکنون اهدای خون در کشورمان ، صد در صد داوطلبانه انجام می شود که، این دستاوردی فوق العاده به شمار می آید.

نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد مشکلات معیشتی سازمان انتقال خون گفت: کارکنان سازمان انتقال خون نیز مانند سایر زیر مجموعه های وزارت بهداشت باید در رده های شغلی مشابه از حقوق و مزایای برابر برخوردار باشند.

 

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.