دستاوردهای اقتصادی دولت برای مردم محسوس است/ گزارش روحانی صادقانه بود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
شناسه : 568
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان با تاکید بر اینکه دستاوردهای اقتصادی دولت برای مردم محسوس است، گفت: رئیس‌جمهور در گزارش تلویزیونی خود با مردم صادقانه صحبت کرد و با تشریح وضعیت کشور، از مردم کمک خواست.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش تلویزیونی رئیس‌جمهور در خصوص عملکرد صدروزه دولت به مردم گفت: رئیس‌جمهور در این برنامه تلویزیونی صادقانه با مردم صحبت کرد و به تشریح وضعیت گذشته، حال و آینده کشور پرداخت و از مردم طلب کمک کرد.

 

وی افزود: پرداختن به وضعیت کشور در دولت گذشته در گزارش رئیس‌جمهور اجتناب‌ناپذیر بود و آقای روحانی برای تشریح اقدامات صورت گرفته باید به مقایسه وضعیت کشور در این صد روز با دوران قبل از آن بپردازد اما در گزارشهای بعدی ما نباید شاهد این امر باشیم و مقایسه‌ای صورت می‌گیرد باید با دوره تصدیگری دولت یازدهم باشد.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همانطور که در گزارش رئیس‌جمهور به آن اشاره شد دستاوردهای اقتصادی دولت برای مردم محسوس است و امروز مردم خود کاهش قیمت ارز، طلا و مسکن را حس می‌کنند.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: امروزه مسائل اقتصادی به مسائل سیاسی گره خورده و بخشی از موفقیتهای اقتصادی به موفقیتهای سیاسی باز می‌گردد و تدبیری که این دولت در مذاکرات خود با قدرتهای جهان به خرج داد بلافاصله در بازار ایران تأثیر گذاشت.

 

وی افزود: با پیشرفت مذاکرات و توافق نهایی ما شاهد برداشتن تحریمهای بانکی و گسترش روابط نیز خواهیم بود، ایران کشور غنی‌ایست که کشورهای دیگر می‌توانند از کنار آن به نوا برسند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.