دخالت بنده در عزل و نصب مدیران تهمت است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
شناسه : 2682
15
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت بنده در عزل و نصب مدیران تهمت است
پ
پ

عبدالرضا عزیزی با حضور در دفتر ایسنا، منطقه خراسان شمالی و در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه شنیده شده به جای اینکه به وظایف اصلی خود بپردازید در حال پداختن به امورات عزل و نصب مدیران هستید، اظهار کرد: تاکنون بنده در معارفه کدام مدیر شرکت کرده ام ؟ و افرادی که این موضوعات را مطرح می‌کنند تهمت می‌زنند و بنده هیچ دخالتی در تودیع و یا معارفه مدیران نداشته ام.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر نمایندگان مجلس عضو قوه مقننه هستند و جابجایی مدیران بر عهده قوه مجریه است و ما فقط مشاوره می‌دهیم.

وی افزود: طی چند روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی در این استان حضور یافت و مبلغی حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان شیروان اختصاص یافت، از سوی دیگر با پی گیری‌های انجام شده مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل سیکل ترکیبی شیروان اختصاص یافته تا این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد که تمامی این اقدامات انجام شده نشان از این است که در حال تلاش برای توسعه شهر شیروان هستم.

عزیزی افزود: از سوی دیگر به دنبال آن هستم که سه مجوز اورژانس ۱۱۵ و مجوز تاسیس درمانگاه شبانه روزی را برای این شهر اخذ کنم.

وی ادامه داد: با پی گیری‌های انجام شده در سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به این استان موفق شدیم تا مجوز اخذ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پل روستای سنجر را دریافت کنیم.

نماینده مردم شیروان با اشاره به اینکه قیر رایگان فقط به شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر اختصاص می‌یافت، بیان کرد: با پی گیری‌های انجام شده شیروان به رغم دارا بودن ۹۰ هزار جمعیت توانست ۱۵۰۰ تن قیر رایگان را دریافت کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مهار آب‌های مرزی این استان از اعتبارات اختصاص یافته وزارت نیرو برخوردار خواهد شد و یا خیر؟ توضیح داد: قرار بر این است تا وزارت نیرو مبلغ هشت میلیارد دلار را برای مهار آب‌های مرزی هزینه کند اما این رقم با اولویت آب‌های مرزی غرب کشور است.

عزیری با اشاره به اینکه اما پی گیری‌های لازم در خصوص اینکه بخشی از این اعتبار به این استان نیز اختصاص یابد انجام می‌دهیم، گفت: در حال حاضر در روستای سرانی شهرستان شیروان سه حلقه چاه زده شده است که هنوز نیاز به حفر ۲۰ حلقه چاه دیگر است.

یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.